طرح محله اسلامی در مساجد مناطق محروم و کم برخوردار زنجان اجرا می شود
طرح محله اسلامي در مساجد مناطق محروم و کم برخوردار زنجان اجرا مي شود
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد زنجان:

طرح محله اسلامی در مساجد مناطق محروم و کم برخوردار زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام ناصر به اجراي طرح محله اسلامي با محوريت مساجد در مناطق محروم و کم برخوردار زنجان با همکاري سپاه اشاره کرد: در اين طرح مردم حل مشکلات مربوط به محله به امام جماعت مسجد مراجعه مي کنند.
شناسه خبر : 52930 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، حجت الاسلام علی ناصر، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان اظهار کرد: مرکز رسیدگی به امور مساجد با حضور نمایندگانی از دستگاه های متولی مسجد در استان زنجان ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ارکان مساجد می توانند با مراجعه به دفتر این مرکز در زنجان مسائل و مشکلات مسجد را به گوش متولیان مسجد برسانند، تصریح کرد: جلسات منظم این مرکز با حضور نمایندگان دستگاه های تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه، ستاد هماهنگی کانون های مساجد و سپاه ناحیه تشکیل و این مسائل بررسی می شود.

 

حجت الاسلام ناصر به نقش مساجد از صدر اسلام تاکنون اشاره کرد و یادآور شد: مساجد تنها محل عبادت نیستند بلکه بایستی به کارکردهای اجتماعی، فرهنگی، اقنصادی و آموزشی این مراکز نیز احیا شود.

 

وی با بیان اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد در راستای احیای کارکردهای مساجد دوره هایی را در طول سال اجرا می کند، گفت: به زودی دوره آموزشی مدیریت مسجد ویژه ائمه جماعات و روحانیون استان در زنجان اجرا خواهیم کرد.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان زنجان همچنین به اجرای طرح محله اسلامی با محوریت مساجد در مناطق محروم و کم برخوردار زنجان با همکاری سپاه اشاره کرد: در این طرح مردم حل مشکلات مربوط به محله به امام جماعت مسجد مراجعه می کنند.