پویش «یار مهربان» ویژه گروه‌های سرود مساجد اجرا می‌شود
پويش «يار مهربان» ويژه گروه‌هاي سرود مساجد اجرا مي‌شود
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

پویش «یار مهربان» ویژه گروه‌های سرود مساجد اجرا می‌شود

ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي با همکاري کانون فرهنگي هنري حضرت صديقه طاهره(س) پويش سرودمحور يارمهربان را به مناسبت هفته کتاب و کتابخواني برگزار مي‌کنند.
شناسه خبر : 52923 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ، این ستاد با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها بیرجند و به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی پویش سرودی یارمهربان را ویژه گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می کند.

بنابر این گزارش، گروه های سرود بچه های مسجد که علاقمند به شرکت در این پویش هستند می توانند آثار خود شامل بازخوانی یا پلی بک سرود معروف یار مهربان را در فاصله زمانی ۲۳ آبان تا ۵ آذر در اپلیکیشن روبیکا به  آی دی  @ad_yaremehraban ارسال کنند.

آثار ارسال در روزهای ۵ تا ۱۰ آذرماه در کانال پویش به نشانیhttps://rubika.ir/yare__mehraban   در روبیکا نمایش داده شده و به رای گیری مردمی گذاشته می شود و بنابر آراء حاصله، سه گروه برتر پویش معرفی و تقدیر می شوند.

شرایط شرکت در این پویش و ارسال اثر به شرح ذیل است:

آماده شدن گروه سرود بچه های مسجد برای اجرای یک کار جدید و اجرای آن در محله، بازار، مسجد؛

ارسال فیلم تهیه شده همراه اسم گروه و کانون مسجد و نیز نام شهرستان

همچنین، علاقمندان می توانند جهت دانلود سرود با کلام، موسیقی بی کلام و متن شعر به کانال گروه سرود مصباح کانون فرهنگی هنری حضرت صدیقه طاهره(س) بیرجند به آی‌دی   @mesbahbir در اپلیکیشن های روبیکا ایتا و بله مراجعه کنند.

گفتنی است، اطلاعات بیشتر در کانال گروه سرود مصباح بیرجند به آیدی@mesbahbir و کانال پویش در روبیکا به آیدی https://rubika.ir/yare__mehraban   منتشر می شود.