نشست بصیرتی جهاد تبیین در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود
نشست بصيرتي جهاد تبيين در کانون هاي مساجد استان زنجان اجرا مي شود
مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان:

نشست بصیرتی جهاد تبیین در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

به گفته اسلامي، همزمان با هفته بسيج، نشست هاي بصيرتي جهاد تبيين با محوريت دفاع مقدس و در راستاي انتقال فرهنگ ايثار و شهادت در کانون هاي مساجد استان زنجان اجرا مي شود.
شناسه خبر : 52900 تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان اظهار کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی شاهد رشادت ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی عراق بودیم.

 

وی به تشکیل بسیج به فرمان امام راحل و حضور اقشار مختلف مردم در جبهه های حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: رزمندگان در دفاع مقدس صحنه‌های زیبای را خلق کردند و باید این صحنه‌ها و دستاوردهای آن به نسل جوان تبیین شود.

 

اسلامی با یادآوری اینکه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان وظیفه تک تک ما است، گفت: تمام رزمندگان با بصیرت وارد صحنه جنگ شدند و عاشورایی جنگیدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان به برنامه کانون ها به مناسبت هفته بسیج اشاره کرد و گفت: به همین منظور طرح تلاوت نور در بین نماز مغرب و عشاء در مساجد برگزار و ثواب آن نثار شهدای هشت سال دفاع مقدس می شود.

 

اسلامی همچنین از برگزاری نشست های بصیرتی جهاد تبیین در کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: این نشست ها در راستای ارائه بینش و بصیرت لازم به اعضای کانون های مساجد برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

 

وی همچنین از برگزاری یادواره شهدای آبروی محله در کانون های مساجد خبر داد و گفت: این یادواره ها در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان برگزار می شود.