نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه کانون های مساجد شهرستان ابهر برگزار می شود
نشست بصيرتي جهاد تبيين ويژه کانون هاي مساجد شهرستان ابهر برگزار مي شود
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ابهر:

نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه کانون های مساجد شهرستان ابهر برگزار می شود

صادقي از برگزاري نشست بصيرتي جهاد تبيين ويژه مديران و اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري، ائمه جماعات و هيات امناي مساجد شهرستان ابهر با سخنراني امام جمعه اين شهرستان در روز دوشنبه 22 آبان ماه خبر داد.
شناسه خبر : 52867 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، آیسان صادقی، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر اظهار کرد: در راستای تشکیل قرارگاه مرکزی جهاد تبیین و فعال شدن قرارگاه فرهنگ، هنر و رسانه در شهرستان ابهر نشست بصیرتی جهاد تبیین ویژه مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری، ائمه جماعت و هیات امنای مساجد شهرستان ابهر تشکیل می شود.

 

وی با یادآوری اینکه این نشست فردا دوشنبه 22 آبان ماه در دفتر امام جمعه شهرستان ابهر برگزار می شود، گفت: حجت الاسلام مرادپور امام جمعه ابهر و محمد علی عسگری هادی و کارشناس مسائل سیاسی در این نشست سخنرانی خواهند کرد.

 

صادقی به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: در راستای مشارکت آحاد مردم و فعالان فرهنگی، هنری و کانون های مساجد این نشست در شهرستان ابهر برگزار می شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهاد تبیین اشاره کرد و یادآور شد: دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال افتراق در جامعه است و تلاش می‌کند با فریادهای توخالی شبهه ایجاد کند و افکار عمومی را از هدف اصلی دور کند.

 

وی در خصوص نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت فعالیت در جهاد تبیین عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب هنر و جلسات معرفتی و بصیرتی می توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنند.