مهدویت و انتظار جریان مهم مقاومت مردم فلسطین است
مهدويت و انتظار جريان مهم مقاومت مردم فلسطين است
کارشناس حوزه دین:

مهدویت و انتظار جریان مهم مقاومت مردم فلسطین است

حجت الاسلام ماندگاري با اشاره به اهميت حمايت از مردم فلسطين و محکوميت رژيم اسرائيل گفت: امروز مهدويت و انتظار جريان مهم و اصلي مقاومت است.
شناسه خبر : 52849 تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، همایش تحلیلی و روشنگری وقایع اخیر جهان اسلام پنجشنبه 18 آبان با همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور پرشور فعالان مسجدی برپا شد. 

 

حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری با حضور در مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج با اشاره به اهمیت حمایت همه جانبه مسلمانان از مردم غزه در جمع فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: امروز یکی از امتحان های الهی اهمیت حمایت از مردم غزه و مقابله با جنایات بی رحمانه رژیم کودک کش اسرائیل است.

 

کارشناس مسائل اجتماعی و دفاع مقدس با اشاره به اهمیت امتحان های الهی و آمادگی نسبت به این امتحان ها گفت: کشتار 5 هزار کودک فلسطینی در یکماه سند جنایت رژیم اسرائیل است.

 

وی با اشاره به اهمیت دفاع از حق به عنوان رسالت منتظران حضرت مهدی(عج) است بیان کرد: امروز تجسم باطل رژیم اسرائیل و آمریکا است؛ در این میدان ملت ها و دولت ها هر کدام رسالت و وظیفه معینی دارند. 

 

کارشناس مباحث اجتماعی و دفاع مقدس افزود: کودکان فلسطینی نماد و مظهر صبر و مقاومت و آگاهی هستند، آنچنان که در مصاحبه های متعدد شاهد هستیم که آنان چگونه از این بلاها و ابتلائات به عنوان آزمایش الهی نام می برند.

 

به گفته وی، صبر و مقاومت مردم فلسطین نماد ایمان و شرافت آنان است به ویژه آنکه آنان با آگاهی از اهمیت بیداری و هوشیاری در برابر رژیم اسرائیل ثابت کردند که تا چه اندازه در جهاد الهی مقاومت می کنند.