آموزش حرفه ای هنرمندان مسجدی مورد توجه باشد
آموزش حرفه اي هنرمندان مسجدي مورد توجه باشد
مدرس کارگاه بازیگری در سینما:

آموزش حرفه ای هنرمندان مسجدی مورد توجه باشد

به گفته کرماني، آموزش مستمر در عرصه هنر تئاتر و سينما يک اصل است که هنرمندان به آن توجه دارند و هنرمندان مسجدي نيز به آموزش حرفه اي براي ارائه هنر خود در سطوح بالاتر نياز دارند.
شناسه خبر : 52817 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، سید حمید کرمانی، مدرس کارگاه یکروزه بازیگری در سینما و انتقال تجربه اظهار کرد:  این کارگاه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان و آکادمی سینماگران مستقل با حضور هنرمندان مسجدی ۱۸ آبان ماه در فرهنگسرای امام خمینی(ر) زنجان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به تدریس پنج سرفصل «چگونه بازیگر شدن؟ راه های ورود به سینما؛ دوری از حواشی سینما، اهمیت استعداد در بازیگری و نحوه تست دادن» در این کارگاه تصریح کرد: 80 نفر در این دوره ثبت نام کردند که هنرمندان مسجدی نیز در این دوره حضور خواهند داشت.

 

به گفته کرمانی، این کارگاه در دو نوبت صبح و عصر برای علاقمندان به هنر بازیگری در رده سنی زیر 14 سال و بالای 14 سال تشکیل می شود و گواهی پایان دوره نیز به شرکت کنندگان اعطا می شود.

 

وی با یادآوری اینکه برگزاری این کارگاه ویژه علاقمندان به هنر بازیگری است، گفت: این کارگاه برای افرادی که نمی دانند چگونه وارد عرصه سینما شوند، شروع خوبی است.

 

کرمانی به حضور هنرمندان مسجدی در این دوره نیز اشاره کرد و گفت: آموزش مستمر در عرصه هنر تئاتر و سینما یک اصل است که هنرمندان به آن توجه دارند و هنرمندان مسجدی نیز به آموزش حرفه ای برای ارائه هنر خود در سطوح بالاتر نیاز دارند.

 

به گفته وی، هنرمندان مسجدی با قشر وسیعی از جوانان و نوجوانان در مساجد در ارتباط هستند و آموزش حرفه ای این افراد می تواند بستری را برای شناسایی هنرمندان واقعی در مساجد فراهم سازد.