هم افزایی و کار گروهی در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد
هم افزايي و کار گروهي در دستور کار مسئولان فرهنگي قرار گيرد

هم افزایی و کار گروهی در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد

حجت الاسلام رحيمي با اشاره به اهميت کار فرهنگي، گفت: هم افزايي و کار گروهي در دستور کار مسئولان فرهنگي قرار گيرد.
شناسه خبر : 52773 تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: حجت الاسلام رحيمي، در آئين تجليل از فعالين اوقات فراغت سال ۱۴۰۲ که به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و پايگاه هاي مقاومت بسيج مساجد و محلات شهرستان ساوه همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مصلاي بزرگ امام علي (ع) اين شهر برگزار شد، ضمن تقدير از فعالان فرهنگي، گفت: انجام فعاليت هاي فرهنگي و ديني در جامعه ضروري است و در سال هاي اخير کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و پايگاه هاي بسيج گام موثري در اين راستا برداشته اند.

امام جمعه ساوه در ادامه ضمن تشکر از هم افزايي ايجاد شده بين دست اندرکاران فرهنگي و مديريت شهري، بيان کرد: هم افزايي و کار گروهي بايد بيش از پيش در دستور کار مسئولان فرهنگي قرار گيرد.

وي افزود: اين هم افزايي زاييده تفکر فرهنگي اعضاي شوراي اسلامي شهر ساوه و نهادهاي فرهنگي است.

اين مقام مسئول همچنين از استقبال گسترده جوانان از فعاليت هاي فرهنگي مساجد تقدير کرد و گفت: ما اينجا جمع شديم که سرباز امام زمان باشيم و سرباز امام زمان در مساجد تربيت کنيم.

امام جمعه ساوه همچنين به اهميت ترويج فرهنگ عفاف و حجاب نيز تاکيد کرد و اضافه کرد: با توجه به اوقات فراغت و برنامه‌ هاي ورزشي در مساجد رعايت حجاب بيش از گذشته شود.

در پايان اين مراسم از برترين هاي مسابقات قرآني و ورزشي مساجد شهر ساوه که در تابستان سال ۱۴۰۲ در برنامه هاي قرآني و ورزشي حضور داشتند با اهدا لوح و هدايايي تقدير شد.