لزوم تقویت ارتباط کانون های مساجد با حوزه های علمیه
لزوم تقويت ارتباط کانون هاي مساجد با حوزه هاي علميه
مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی تاکید کرد:

لزوم تقویت ارتباط کانون های مساجد با حوزه های علمیه

حجت الاسلام جعفري راد گفت: در گذشته هيچ ارتباطي بين حوزه علميه و کانون ها وجود نداشت اما در حال حاضر اين ارتباط برقرار شده است اما کافي نيست و هر چه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با روحانيت و حوزه هاي علميه بيشتر شود قطعا نقش مساجد و کانون ها تقويت خواهد شد.
شناسه خبر : 52764 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۵

حجت الاسلام هادی جعفری راد مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری، قطب فرهنگی در دل مساجد هستند.

وی در ادامه بیان کرد: باید کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین خدمات را ارائه کنند و در بیانیه گام دوم انقلاب و در جهت تشکیل تمدن اسلامی می توانند بهترین نقش را ایفا کنند.

حجت الاسلام جعفری راد با بیان اینکه ارتباط با جوانان و جذب به آنان به مساجد از مهمترین و بهترین برنامه کانون های فرهنگی هنری است، افزود: به این موضوع تنها بسنده نکنند و توجه داشته باشند که مسجدی تراز اسلامی است که تمام کاربردهای اسلام در آن پیاده شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی در ادامه گفت: مساجد اکنون کاربرد اصلی خود را ندارند و باید کانون های فرهنگی هنری مساجد تمام کاربردهای مسجد را دل مسجد ایفا کنند.

وی درخصوص تعامل کانون های فرهنگی هنری مساجد با حوزه علمیه عنوان کرد: در گذشته هیچ ارتباطی بین حوزه علمیه و کانون ها وجود نداشت اما در حال حاضر این ارتباط برقرار شده است اما کافی نیست.

حجت الاسلام جعفری راد ادامه داد: هر چه کانون های فرهنگی هنری مساجد با روحانیت و حوزه های علمیه بیشتر شود قطعا نقش مساجد و کانون ها تقویت خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان جنوبی بیان کرد: تقویت ارتباط کانون ها با حوزه علمیه سبب می شود که موفق تر عمل کنند و امیدواریم این ارتباط تقویت و افزایش یابد.