بیمه رایگان بچه‌های مسجد در اردوهایی که با رویکرد تربیتی برگزار می‌شود
بيمه رايگان بچه‌هاي مسجد در اردوهايي که با رويکرد تربيتي برگزار مي‌شود
معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خبر داد:

بیمه رایگان بچه‌های مسجد در اردوهایی که با رویکرد تربیتی برگزار می‌شود

مقدم از اجراي طرح بهره‌مندي بچه‌هاي مسجد از بيمه رايگان در اردوهاي آموزشي، تفريحي و رزمي خبر داد و گفت: کانون‌هاي مساجدي که در برگزاري اردوها رويکرد تربيتي دارند، مي‌توانند با مراجعه به سامانه بچه‌هاي مسجد از اين فرصت بهره‌مند شوند.
شناسه خبر : 52762 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور: «مهدی مقدم» ضمن تاکید بر نگاه ترویجی به گسترش استفاده فعالان فرهنگی و تربیتی از بیمه های تخصصی، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با هدف ارائه خدمت هدفمند ناظر به فعالیت و نیازهای میدانی کانون‌های مساجد کشور این طرح را ویژه پاییز ۱۴۰۲ اجرا می‌کند.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد تصریح کرد: طراحی و اجرای اردو با نگاه تربیتی و فرهنگی شرط بهره‌مندی از این بیمه رایگان در نظر گرفته شده است؛ کانون‌های مساجدی که در برگزاری اردوها این شرط را رعایت کنند، می توانند به منظور برخورداری از پوشش بیمه‌ای رایگان چهار روز کاری زودتر از تاریخ آغاز اردو درخواست خود را با مراجعه به نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/bimeordo ثبت کنند.

وی ادامه داد: وجود رویکرد و اهداف تربیتی و فرهنگی اردو باید ذیل توضیحات درخواست ارائه شود؛ بعد از ثبت، درخواست توسط کارشناسان بررسی و تایید می شود.

مقدم درباره کیفیت استفاده از جشنواره بیمه های اردویی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بیان کرد: امکان استفاده از این فرصت از طریق ورود به سامانه بچه های مسجد (با دسترسی مدیر کانون) فراهم شده است.

البته پیش از این و در طرح تابستانی «مسجد کانون نشاط» نیز تخفیف بیمه اردویی برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری فراهم شده بود.

کلمات کلیدی: بيمه تکميلي اردو