پویش کاشت درخت زیتون در کانون های مساجد استان مرکزی اجرا می شود
پويش کاشت درخت زيتون در کانون هاي مساجد استان مرکزي اجرا مي شود

پویش کاشت درخت زیتون در کانون های مساجد استان مرکزی اجرا می شود

پويش کاشت درخت زيتون و هديه آن براي آيندۀ کودکان در فلسطين در سطح مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي اجرا مي شود.
شناسه خبر : 52759 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: پويش کاشت #درخت_زيتون و هديه آن براي آيندۀ کودکان در فلسطين با هدف افزايش وحدت و انسجام‌ در پيکار عليه رژيم کودک‌کش اسرائيل در سطح مساجد و کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي اجرا مي شود.

در اين راستا از تمامي فعالان فرهنگي دعوت مي شود به عنوان يک آزادي‌خواه با کاشتن #درخت_زيتون در فضاي مسجد و کانون فرهنگي هنري و هديه آن براي آيندۀ کودکان در فلسطين، فصل تازه‌اي را در مبارزه با استکبار جهاني پديد آوريد.

رژيم صهيونيست از ديرباز با قطع درختان زيتون، آيندهٔ کودکان اين مرز و بوم را هدف گرفته بود و اين روزها براي خاموش کردن شعله مقاومت جان کودکان را نشانه مي‌رود.

گفتني است زيتون براي فلسطينيان معنايي بيش از يک درخت دارد: استقامت زيتون، امروز، يادآور مقاومت و ميوه‌هاي فردايش برکت سفرۀ آيندگانِ سرزمين ابراهيم خليل خواهد شد.

ما با پرورش نهال، کاشت، نگهداري و وقف درختان زيتون در هر جاي ممکن، فلسطين آزاد و زيبا را دوباره مي‌سازيم. نهالي که بر ويرانه‌هاي رژيم غاصب صهيونيستي بارور مي‌شود و با ميوه‌هايش به زندگي مستضعفان رونقي تازه مي‌بخشد.

علاقمندان مي توانند هم‌اکنون با ورود به سايت نهضت درخت، درختان اهدايي‌شان را ثبت نمايند؛ تا وحدت و انسجام‌مان باعث وحشت زياده‌خواهان و دلگرمي مستضعفين جهان شود