وحدت و ایمان، هیمنه استکبار را درهم می‌شکند/ بچه‌های مسجد حامی آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند
وحدت و ايمان، هيمنه استکبار را درهم مي‌شکند/ بچه‌هاي مسجد حامي آرمان‌هاي انقلاب و شهدا هستند
رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور؛

وحدت و ایمان، هیمنه استکبار را درهم می‌شکند/ بچه‌های مسجد حامی آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمين خداداده با بيان اينکه نيروي وحدت و ايمان هيمنه استکبار را درهم مي‌شکند، گفت: اعضاء و خادمان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور که اکثريت قريب به اتفاق آنها دانش‌آموزان، دانشجويان و جوانان مومن ايران اسلامي هستند همگام با آحاد ملت حمايت همه‌جانبه خود را از راه انقلاب و شهداء ابراز مي‌دارند.
شناسه خبر : 52708 تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت‌الاسلام والمسلمين «کمال‌الدين خداداده» به مناسبت فرا رسيدن يوم‌الله ۱۳ آبان  اظهار کرد: سيزدهم آبان يکي از درخشان‌ترين صفحات تاريخ حماسي ملت بزرگ ايران در مبارزه با استکبار جهاني و زياده‌خواهي ايادي او است.

رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور با اشاره به وقايع تاريخيِ رخ‌داده در اين روز، ادامه داد: يوم الله ۱۳ آبان يادآور سه رخداد تاريخيِ سرنوشت‌ساز يعني تبعيد بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به ترکيه، به خاک و خون کشيده شدن دانش‌آموزان و دانشجويان انقلابي و تسخير لانه جاسوسي آمريکاي جنايتکار به دست دانشجويان مسلمان پيرو خط امام است اتفاقي که آن پيرسفر کرده از آن به عنوان انقلاب دوم ياد کردند.

وي با اشاره به استمرار جنايات آمريکا در طول تاريخ، تصريح کرد: چنان که مقام معظم رهبري ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ و در پي جناياتي که صهيونيست‌ها در غزه رقم مي‌زنند، فرمودند: «سياست جاري اين روزها يعني همين هفته‌ي اخير داخل رژيم صهيونيستي را آمريکايي‌ها دارند، تنظيم مي‌کنند. کارهايي که دارد انجام مي‌گيرد، سياست‌ آمريکايي‌ها است».

حجت‌الاسلام خداداده ادامه داد: نسل‌کُشي، ترور، تهديد، تهاجم فرهنگي، ارعاب، توطئه، کودتا، اختلاف‌افکني داخلي، جنگ مستقيم و غيرمستقيم نظامي، تحريم اقتصادي فهرست کوتاهي از جنايات بلند استکبار به سرکردگي آمريکا در منطقه ما و جهان است که به دنيا اثبات مي‌کند شعارهاي دموکراسي و حقوق بشر نه‌تنها در دفاع از بشريت نيست بلکه محملي براي سرپوش گذاشتن به جنايات بيشمار آن‌ها و استثمار ملل مظلوم جهان است.

وي با اشاره به آيه «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْکُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ»(محمد(ص)، ۷)، تأکيد کرد: ۱۳ آبان يوم‌الله است تا به همه ملت‌هاي آزادي‌بخش جهان نشان دهد، هر قدر هم که هيمنه استکبار جهاني بزرگ باشد، مي‌توان با وحدت و ايمان به خداي بزرگ و اتکاء به ملت‌ها و مقاومت در برابر خواسته‌هاي نامشروع ايستادگي کرد و نمونه بارز آن حماسه «طوفان الاقصي» است که تاريخ معاصر را متحول ساخت و پيام آن در حال در نورديدن اعماق زمين و زمان است.

مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: امروز ضرورت عمل به آيه شريفه «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَينَ أَخَوَيکُمْ وَ اتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ» براي ايستادگي در برابر استکبار جهاني بيش از پيش احساس مي‌شود چراکه استکبار به‌عنوان آخرين حربه به دنبال ايجاد تفرقه در ميان وحدت مسلمانان و بي‌تفاوت نگاه داشتن آن‌ها در همه نقاط جهان است.

وي در ادامه ابراز کرد: واقعه ۱۳ آبان يادآور عبرت تاريخيِ حفظ مرزبندي با دشمن قسم خورده‌اي است که چشم ديدن عزت، استقلال و تماميت ارضي و اسلامي ايران را در خاورميانه بحران‌زده ندارد. لذا در آيينه منطق، بي‌ترديد آنچه در مشکلات فراروي کشور نجات‌بخش و پيروزي‌آفرين است اطاعت از فرامين مقام معظم رهبري، حفظ روحيه و تفکر انقلابي و مقابله با شبکه خبيث سلطه‌گر و صهيونيست است.

حجت‌الاسلام خداداده با بيان اينکه مبارزه با استکبار تا تحقق دولت کريمه مهدوي ادامه دارد، گفت: إن‌شاءالله جبهه جهاني مظلومان، نابودي ظلم و کفر را جشن خواهند گرفت.

وي در پايان خاطرنشان کرد: در روز سيزدهم آبان ماه، اعضاء و خادمان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور که اکثريت قريب به اتفاق آنها دانش‌آموزان، دانشجويان و جوانان مومن ايران اسلامي هستند، ضمن گراميداشت ياد و خاطره ارواح طيبه شهداي دانش‌آموز و دانشجو، در تجديد ميثاق با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله العالي) اعلام مي‌دارند همگام با ساير آحاد مردم در راهپيمايي ضداستکباري ۱۳ آبان شرکت کرده و با تبعيت از ولايت فقيه و سرلوحه قرار دادن رهنمودهاي معظم‌له، حمايت همه‌جانبه خود را از راه انقلاب و شهداء ابراز مي‌دارند.