30 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد استان مرکزی راه اندازی شد
30 کانون فرهنگي هنري ويژه خواهران در مساجد استان مرکزي راه اندازي شد
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی:

30 کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد استان مرکزی راه اندازی شد

انقاني از راه اندازي 30 باب کانون فرهنگي هنري ويژه خواهران به منظور فراهم سازي بستر فعاليت زنان در مساجد و مشارکت آنان در فعاليت‌هاي فرهنگي و مذهبي خبرداد.
شناسه خبر : 52649 تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۱۲

مرتضی انقانی در گفت‌وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، در سال جاری تعداد 30 باب کانون فرهنگي و هنري ويژه خواهران در استان تاسيس شده که مدارک آنها به ستاد کشور ارسال شده است.

وي احيا رويکرد نهضت بازگشت مسجد، تقويت فعاليت‌هاي مسجدمحور، اجراي برنامه‌هاي فرهنگي، هنري و مذهبي، مهارت افزايي و توانمندسازي بانوان خانه‌دار، تبيين فرهنگ حجاب و عفاف، بصيرت افزايي و ... را از اهداف راه‌اندازي کانون‌هاي فرهنگي‌هنري ويژه بانوان اعلام کرد.

انقانی اظهار کرد: آموزش های اعتقادی، ترویج سبک زندگی اسلامی، جمعیت و حجاب و عفاف و سایر موضوع های خانواده و بانوان از رویکردهای مهم این کانون ها در مساجد خواهد بود.

مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان مرکزي گفت: علاقمندان می توانند فرم تقاضانامه تأسیس کانون ویژه خواهران را از سامانه زیست بوم بچه های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir  دریافت کرده و با تأیید امام جماعت یا هیأت امنای مسجد اقدام به تأسیس کانون ویژه خواهران کنند.

گفتنی است، 600 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان مرکزی در زمینه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با محوریت ائمه جماعت و به شکل محله محوری فعالیت می کنند.