کسب رتبه ی چهارم کشوری در ارزیابی طرح ملی فهما توسط کانون باقرالعلوم(ع) بیرجند
کسب رتبه ي چهارم کشوري در ارزيابي طرح ملي فهما توسط کانون باقرالعلوم(ع) بيرجند

کسب رتبه ی چهارم کشوری در ارزیابی طرح ملی فهما توسط کانون باقرالعلوم(ع) بیرجند

کانون فرهنگي هنري باقرالعلوم (ع) بيرجند توانست رتبه چهارم کشوري در ارزيابي طرح ملي فهما با عنوان «مسجد،کانون و نشاط» در تابستان ۱۴۰۲ را به خود اختصاص دهد.
شناسه خبر : 52513 تاریخ انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۶

علی کاربر مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیرجند توانست رتبه ی چهارم کشوری در ارزیابی طرح ملی فهما با عنوان «مسجد،کانون و نشاط» در تابستان ۱۴۰۲ را به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه گفت: کسب این رتبه ارزشمند در بین بیش از 20 هزار کانون فرهنگی هنری سراسر کشور، نتیجه تلاش همه ارکان مسجد به ویژه جوانان و نوجوانان عشو این کانون است.

کاربر با بیان اینکه کانون باقرالعلوم(ع) در سال 75 تاسیس شده است، افزود: در حال حاضر بیش از یک هزار نفر عضو این کانون هستند و اغلب نونهالان و نوجوانان و جوانان در این کانون فعالیت دارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) بیرجند در خصوص برنامه های ثبت شده این کانون در سامانه بچه های مسجد گفت: برنامه هایی که توسط کانون اجرا و ثبت سامانه شده شامل برنامه های فرهنگی تربیت محور، آموزشی، کمک های مومنانه و فعالیت های جانبی دیگر شامل اجرای سرودها و تواشیح مختلف، اجرای طرح تعامل با کانون های محله، اجرای طرح سه میم و ... است.

وی در پایان بیان کرد: این کانون در سنوات گذشته به عنوان کانون برتر استان و شهرستان در بحث اجرای کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان و جشنواره های فرهنگی و هنری حائز رتبه های برتر شده است.