برگزاری نشست آموزشی ویژه کارشناسان فرهنگی هنری ستادهای استانی کانون‌های مساجد
برگزاري نشست آموزشي ويژه کارشناسان فرهنگي هنري ستادهاي استاني کانون‌هاي مساجد
معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور اعلام کرد

برگزاری نشست آموزشی ویژه کارشناسان فرهنگی هنری ستادهای استانی کانون‌های مساجد

مقدم با اعلام برگزاري نشست آموزشي توجيهي کارشناسان فرهنگي هنري و آموزش کانون‌هاي مساجد کشور، گفت: بررسي و تبادل نظر درباره فعاليت هاي قرآني، هنري، کتابخانه‌اي و بررسي و نهايي کردن دستورالعمل پنجمين رويداد فرهنگ و هنر بچه‌هاي مسجد از محورهاي اين نشست است.
شناسه خبر : 52506 تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۵۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،  «مهدی مقدم»  از برگزاری نشست آموزشی توجیهی کارشناسان فرهنگی هنری و آموزش کانون های مساجد کشور خبر داد و بیان کرد: این نشست روزهای یکم و دوم آبان ماه در مجتمع فرهنگی هنری صائب تبریزی اصفهان برگزار می شود.

معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور درباره محورهای این دوره آموزشی تصریح کرد: معرفی، توجیه و تبیین طرح ها و برنامه های پیش روی معاونت فرهنگی هنری و نیز تدریس طرح‌ریزی و مدیریت فرهنگی مساجد با حضور استادان مبرز ازجمله محورهای برگزاری این دوره دوروزه است.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های تخصصی به عنوان یکی از برنامه های این نشست، ادامه داد: بررسی و تبادل نظر درباره فعالیت های قرآنی، هنری، کتابخانه‌ای و ارائه برنامه های آموزشی با رویکرد تربیت‌محور در این کارگاه ها دنبال می شود.

دستورالعمل پنجمين رويداد فرهنگ و هنر بچه‌هاي مسجد نهايي مي‌شود

مقدم در ادامه ابراز کرد: علاوه بر این، بررسی و نهایی کردن دستورالعمل پنجمین رویداد فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد و تقدیر از کارشناسان برتر در اجرای مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان نیز از دیگر برنامه های پیش‌بینی شده برای نشست دوروزه کارشناسان فرهنگی هنری و آموزش کانون های مساجد کشور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمع بندی این نشست آموزشی توجیهی و نیز آیین اختتامیه آن بعدازظهر سه‌شنبه، دوم مهرماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سالن همایش های مجتمع صائب برگزار می شود.

گفتنی است، بازدید از اماکن تاریخی و زیارتی اصفهان از برنامه های جانبی این نشست است که برای کارشناسان فرهنگی هنری و آموزش کانون های مساجد پیش بینی شده است.