رجوع به ولایت فقیه و شناخت حامیان دشمن در داخل، راه عبور از فتنه ها
رجوع به ولایت فقیه و شناخت حامیان دشمن در داخل، راه عبور از فتنه ها

رجوع به ولایت فقیه و شناخت حامیان دشمن در داخل، راه عبور از فتنه ها

خاضع ضمن تاکید بر اینکه با توجه به دو شاخص می توانیم از فتنه ها با هر میزان پیچیدگی عبور کنیم، گفت: رجوع به ولایت فقیه و رهبری حکیم، بصیر، هوشمند و وظیفه شناس از این شاخص هاست.
شناسه خبر : 871887 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدجواد خاضع» امروز (3 دی) در نشست کمیته مراسم ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در یاسوج برگزار شد، با بیان اینکه 9 دی انقلاب سوم ایران بود، اظهار داشت: انقلاب نخست در سال 57 بود که ملت ایران طاغوت زدایی کرد، انقلاب دوم استکبارستیزی بود که در جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رخ داد و انقلاب سوم در سال 88 که کشور چند ماه دچار درگیری و فتنه بود و با به میدان آمدن مردم در 9 دی، چشم فتنه را کور کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه استکبار، سلطنت طلب ها، منافقین و خواص بی بصیرت همه با هم برای فروپاشی نظام در آن دوران به میدان آمدند.

 

وی 9 دی را تجلی بصیرت و نمایش سرمایه عظیم مردمی ملت ایران دانست و ادامه داد: اگر حضور به موقع مردم نبود، اوضاع ایران اسلامی به مراتب وخیم تر از وضعیت کنونی کشورهایی مانند سوریه، عراق و یمن می شد.

 

خاضع با بیان اینکه برای بعضی ها سوال پیش می آید که بازخوانی این حوادث برای چیست؟، اضافه کرد: دشمنان در این سال ها در تلاش هستند تا با استفاده از شرایط حاکم بر کشور و مشکلات اقتصادی به مملکت ضربه بزنند، اما ملت بصیر ایران اجازه چنین اتفاقی را نخواهد داد.

 

این فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه با توجه به دو شاخص می توانیم از این فتنه ها با هر میزان پیچیدگی عبور کنیم، یادآور شد: یکی رجوع به ولایت فقیه و رهبری که حکیم، بصیر، هوشمند و وظیفه شناس است؛ ما رهبری داریم که ظرف چند دقیقه نقشه های چندین ساله دشمن را نقش بر آب می کند.

 

وی به شاخص دوم در این زمینه اشاره کرد و گفت: باید به دشمن نگاه کنیم و ببینیم از چه شخص یا جریانی حمایت می کند که ملت بصیر ایران با توجه به همین دو شاخص بود که به میدان آمد و از کیان  نظام دفاع کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: امسال هم مردم به میدان آمده و با تجدید میثاق با رهبر انقلاب بار درگیر دشمن را ناامید و منکوب می کند.

 

خاضع شعار محوری امسال 9 دی را «یوم الله 9 دی مظهر بصیرت، ولایت مداری و عبور از فتنه ها» دانست و گفت: سخنران مراسم در یاسوج، حجت الاسلام «محمدحسن ابوترابی فرد»، امام جمعه موقت تهران است و مکان مراسم نیز از میدان هفتم تیر به سمت چهار راه ولیعصر (عج) خواهد بود.

پایان پیام/ 82