باشگاه کانون‌های تربیت‌محور مساجد تشکیل می شود
باشگاه کانون‌هاي تربيت‌محور مساجد تشکيل مي شود
مقدم در اختتامیه طرح ملی «مسجد کانون نشاط»:

باشگاه کانون‌های تربیت‌محور مساجد تشکیل می شود

معاون فرهنگي و هنري ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور از تشکيل باشگاه کانون‌هاي تربيت‌محور در اين مراکز فرهنگي و هنري خبرداد.
شناسه خبر : 52467 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،  «مهدی مقدم» در آئین اختتاميه طرح ملي «مسجد کانون نشاط» که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، به تشکیل باشگاه تربیتی در کانون های فرهنگی و هنری برای هم افزایی در فعالیت ها اشاره کرد و گفت: این تشکیلات سازمانی می تواند شبکه مناسبی برای هم افزایی و تعاملات بین کانون ها و اعضای آنان باشد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: تشکیلات شبکه ای و فعالیت گروهی فرصت های خوبی را برای تبادل اطلاعات و پیشرفت کار فراهم می سازد.

وی بر لزوم هم افزایی در تحقق چشم انداز کانون ها تاکید کرد و اذعان داشت: علاوه بر تحقق ماموریت کلی کانون های مساجد، در فعال سازی و توانمند کردن دیگر کانون ها نقش داشته و کارهای مشترک به مرحله اجرا می رسد.

مقدم با بیان اینکه توسعه کیفی فعالیت کانون ها لازم است، تصریح کرد: مدیران مسئول فعالیت ها و برنامه های خود را در عمق و عرض توسعه بدهند و به کارتشکیلاتی و همچنین تیم سازی توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید رویکرد از اینکه یک نفر عهده دار همه امور کانون است، دور شویم و افراد بیشتری را درگیر کار کنیم و از طرفی در عضو یابی و جذب افراد برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

عبور از مشکلات با کسب موفقیت

معاون کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با اشاره به محدودیت ها و موانعی که در اجرای فعالیت های کانون ها وجود دارد، گفت: از این مشکلات با همت و اراده جمعی و کمک پروردگار می گذریم و نتایج خوبی نیز بدست خواهیم آورد.

وی به تحریم های علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: همین سختی و تحریم ها بسیار فواید و سودهایی را برای مملکت داشت که در دوران عادی و فرصت قادر به کسب چنین موفقیت هایی نبودیم.