امروز مساجد کشور از فعال‌ترین بسترهای تعلیم‌وتربیت هستند
امروز مساجد کشور از فعال‌ترين بسترهاي تعليم‌وتربيت هستند
رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

امروز مساجد کشور از فعال‌ترین بسترهای تعلیم‌وتربیت هستند

حجت الاسلام والمسلمين خداداده گفت: نمايشگاه دستاوردهاي کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان قم تجلي شور، نشاط و پويايي فعاليت‌هاي هنري و فرهنگي مسجد محور است؛ چرا که امروز مساجد کشور از فعال‌ترين بسترهاي تعليم‌وتربيت به شمار مي‌روند.
شناسه خبر : 52451 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۷

حجت الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده» در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های مساجد استان قم در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان این که حضور برگزیدگان و منتخبین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم، این نمایشگاه را به نمایشگاهی فاخر تبدیل نموده است، اظهار داشت: همواره قدردان تمام تلاش فرزندان مسجدی سرزمینمان و تمام همکاران ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هستیم.

 

رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه ضمن تقدیر از همیاری تمام دستگاه‌های اجرایی کشور در تجلی بخشی فعالیت های کانون های مساجد تشکر کرد  و گفت: یکی از رسالت‌های مهم ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی و هنری، ارائه بخشی از عملکرد پویای کانون‌های مساجد در قالب نمایشگاه بوده که بسیار مهم است.

 

 وی به مظلومیت ستاد کانون‌های مساجد کشور در ارائه عملکردها اشاره نمود و گفت: نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم تجلی شور، نشاط و پویایی فعالیت‌های هنری و فرهنگی مسجد محور است؛ چرا که امروز مساجد کشور از فعال‌ترین بسترهای تعلیم‌وتربیت به شمار می‌روند.

 

حجت الاسلام والمسلمين خداداده بر اهمیت هم‌افزایی میان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور تأکید و با بیان این که رویکردهای نمایشگاهی، ضمن ارائه گزارش عملکرد و بیان تجربیات موفق عملیاتی، توانمندی و استعداد مجموعه‌ها به اشتراک گذارده می‌شود، خاطرنشان ساخت: نمایشگاه دستاوردها، بستر مناسبی برای معرفی، عرضه و اشتراک ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تقویت بنیه‌های فرهنگ‌ساز در فضاهای مختلف سرود، رسانه، متون آموزشی و تربیتی، تولیدات فرهنگی و... است.

 

وی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم را الگویی موفق برای دیگر مجموعه‌های استانی دانست و افزود: این اتفاق بسیار خوب و ارزشمند نمایشگاهی می‌تواند تأثیرات بسیار مغتنمی را به دنبال داشته باشد.