برترین‌های چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» استان البرز معرفی شدند
برترين‌هاي چهارمين رويداد «فرهنگ و هنر بچه‌هاي مسجد» استان البرز معرفي شدند

برترین‌های چهارمین رویداد «فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد» استان البرز معرفی شدند

فرآيند ارزيابي و بررسي آثار و گزارش هاي ثبت شده کانون هاي مساجد استان البرز در سامانه بچه هاي مسجد انجام شد و 2 کانون از مساجد استان البرز شايسته تقدير شناخته شدند.
شناسه خبر : 52316 تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، پس از طی فرآیند ارزیابی و بررسی آثار و گزارش های ثبت شده کانون‌های مسجدی در سامانه بچه‌های مسجد، در سه سطح پالایش اولیه، ارزیابی استانی و ارزیابی ملی، ۱۲۰ کانون برتر در رواق‌های دوازده‌گانه و همچنین ۱۵ کانون برتر طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» معرفی شدند.

 

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان این ارزیابی گفت: کانون شهید مطهری به مدیریت خانم شورمیج موفق شده است که در رواق دانش رتبه شایسته تقدیر را کسب کند که به فعالان کانون شهید مطهری و مدیر آن این موفقیت را تبریک عرض می کنیم. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: همچنین به کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) در هشتگرد نیز که موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در رواق سرود شده اند نیز این موفقیت را تبریک عرض می کنیم. 

 

گفتنی است، رواق های سامانه بچه های مسجد در 13 بخش هستند که هر یک از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با ثبت برنامه های انجام شده در کانون می توانند در این رقابت شرکت کنند.