جذب جوانان و نوجوانان به مساجد یک اولویت است
جذب جوانان و نوجوانان به مساجد يک اولويت است
امام جمعه اصفهان؛

جذب جوانان و نوجوانان به مساجد یک اولویت است

آيت‌الله طباطبائي‌نژاد، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان با بيان اينکه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد يک اولويت است، گفت: اهداي کتاب به مساجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري با نيازسنجي بومي و محيطي انجام شود.
شناسه خبر : 52304 تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با حجت‌الاسلام والمسلمین کمال‌الدین خداداده، رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد در این دیدار با بیان اینکه آموزش امامان جماعت از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: روحانی مسجد اگر فعال باشد، همه مسائل بعدی در مسجد حل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: همه باید بدانند که مسجد فقط برای نماز و عبادت نیست. جذب جوانان و نوجوانان به مساجد یک اولویت است.

وی اهدای کتاب به مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری را اقدامی بسیار مهم و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: اما در اهدای این کتاب‌ها باید متناسب با شرایط محیطی و بومی مناطق مختلف کشور عمل کرد.

حجت الاسلام خداداده نیز با بیان اینکه در دور جدید خدمت به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مدیران جوان از بین طلاب انقلابی و جهادی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: فعالیت کانون‌های مساجد موجب افزایش میزان مراجعه مردم به مساجد، جذب جوانان و نوجوانان و تقویت پایگاه امامت می‌شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ابراز کرد: از بین ۲۶ هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور، نیمی در روستاها فعال هستند.