بازآفرینی هویتی در ماموریت‌های کانون‌های مساجد ایجاد شده است
بازآفريني هويتي در ماموريت‌هاي کانون‌هاي مساجد ايجاد شده است
حجت الاسلام خداداده در گردهمایی مدیران ستادی و استانی ستاد کانون‌های مساجد:

بازآفرینی هویتی در ماموریت‌های کانون‌های مساجد ایجاد شده است

رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور گفت: بازآفريني هويتي در ماموريت هاي کانون فرهنگي و هنري مساجد براي تحقق وظيفه اصلي اين مراکز متناسب با مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي ايجاد شده است.
شناسه خبر : 52273 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۵۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» صبح امروز( ۲۰ مهرماه) در گردهمایی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به میزبانی استان اصفهان اظهارداشت: در برهه ای از زمان نقش و ماموریت اصلی کانون های فرهنگی و هنری مساجد دچار تغییر و به مسیر دیگری مثل تولید سرود و نمایش رفته در حالی که مطابق با مصوبه شورای انقلاب فرهنگی توسعه فرهنگی بوده است.

حجت الاسلام خداداده افزود: در این بازآفرینی هویتی، ماموریت های اصلی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری و خود کانون ها در مسیر اصلی قرار گرفته که ستادهای استانی باید در نگهداری این جریان نقش خود را ایفا کنند.

وی در خصوص ماموریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت: زمینه سازی برای شکل گیری گروه های هنری و ایجاد شبکه به هم پیوسته بین کانون ها و بچه های مسجد وظیفه و ماموریت ستاد بوده که کانون های فرهنگی و هنری در میدان عمل باید جذب نسل جدید را زمینه سازی کنند.

حجت الاسلام خداداده خاطرنشان کرد: سند تحولی ستاد چشم انداز این حوزه را مشخص کرده و در این مسیر هم فکری و تبادل نظر با کارشناسان انجام و در میدان عمل نیز توانمندسازی و پشتیبانی مدیران و تیم های اجرایی کانون ها انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از گردهمایی مدیران ستاد کانون های فرهنگی و هنری به بحث و تبادل نظر و گفتگو پیرامون فرصت ها و چالش ها می پردازیم.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در بخشی از سخنان خود به اتفاقات بین المللی اخیر اشاره کرد و اظهارداشت: تبیین و مفاهمه در خصوص اتفاقات اخیر باید انجام شود و مصاحبه های خبری توسط کارشناسان و ائمه جماعات می تواند جریان رسانه ای خاص ایجاد کند.

وی حرف مشترک و موضع صحیح پیرامون اتفاقات را مهم خواند و اذعان داشت: اطلاعات غلط منجر به عدم همگرایی در اتفاقات اخیر می شود لذا باید افراد در مصاحبه های خبری با اطلاعات و مطالعه کافی صحبت کنند.

به اعتقاد حجت الاسلام خداداده هیمنه پوشالی غرب به واسطه بیداری اسلامی و نقش اساسی انقلاب اسلامی ایران در حال تخریب و فروپاشی است و زمینه سازی فرج حضرت ولیعصر(عج) فراهم خواهد شد.

در بخشی از این نشست مدیران جدید ستادهای استان های قزوین، گلستان، چهارمحال و بختیاری، مازندران معرفی و از مدیران قبلی تجلیل شد.