تاثیر مثبت ارزیابی شهرداران در تعامل با کانونهای مساجد/ پنجمین دوره رویداد بچه های مسجد برگزار می شود
تاثير مثبت ارزيابي شهرداران در تعامل با کانونهاي مساجد/ پنجمين دوره رويداد بچه هاي مسجد برگزار مي شود
مقدم در آیین رونمایی از اسناد تحولی کانون های فرهنگی و هنری مساجد:

تاثیر مثبت ارزیابی شهرداران در تعامل با کانونهای مساجد/ پنجمین دوره رویداد بچه های مسجد برگزار می شود

معاون فرهنگي و هنري ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور گفت: تعامل شهرداران و مديران سازمان‌هاي فرهنگي تفريحي شهرداري ها با کانون هاي فرهنگي و هنري در ارزيابي عملکرد آنان تاثير مثبت داشته و جز مولفه هاي ارزشيابي قرار دارد.
شناسه خبر : 52272 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۴۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «مهدی مقدم» بعد از ظهر امروز( 20 مهرماه) در آیین رونمایی از اسناد تحولی کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به مذاکرات صورت با وزارت کشور و بستر سازی برای همکاری های مشترک و حمایت از کانون های مساجد گفت: این تعاملات در ارزیابی شهرداران و مدیران سازمان های فرهنگی و  تفریحی تاثیر مثبت دارد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: در برخی شهرها تعامل و همکاری خوبی بین‌مدیریت شهری و کانون ها رقم خورده که دامنه فعالیت ها را گسترش داده و از طرفی منجر به تامین‌منابع مالی وتجهیزاتی شده است.

وی ادامه داد: برای تقویت این همکاری ها نشست مشترک با حضور ۴۸ مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی کلانشهر های کشور برگزار و در خصوص فعالیت های کانون ها با آنان گفتگو می شود.

مقدم اضافه کرد: ۴۸ مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری از همان شهرها نیز برای افزایش تعاملات حضور دارند که به نمایندگی از سایر کانون ها صحبت می کنند.

به گفته وی تعاملات بین کانون های مساجد و سایر مراکز فرهنگی در جال انجام است تا ظرفیت آن مراکز برای توسعه فرهنگی هر محله و مسجد استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: کانون های مساجد در این خصوص تعامل و کاری داشته باشند تا بسترها بیشتر تسهیل شود.

پایان چهارمین دوره بچهای مسجد و آغار دوره پنجم

معاون کانون مساجد کشور با اشاره به چهارمین دوره رویداد بچه های مسجد( فهما) گفت: نتایج داوری نهایی مشخص شده و پس از جمع بندی نهایی نتایج اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: اسم رویداد رقابتی و شبکه سازی فهما برای نزدیک تر شدن ‌به ماموریت و جایگاه کانون های فرهنگی و هنری به «بچه های مسجد» تغییر کرد.

وی رفع ایرادات دوره های قبلی و مشارکت پذیری بیشتر در پنجمین مرحله آن‌ حل شده و با رویکرد ‌فعال سازی نقش اعضا و کانون ها ادامه می یابد.

وی خاطرنشان ساخت: سامانه بچه های مسجد یک گذر و مسیر برای سیاست های ستاد بوده ولی از این پس جذابیتی نیر برای حضور مدیر و اعضا کانون فراهم می کندو فعالیت های کانون ها بر اساس میل باطنی ثبت خواهد شد