اسناد تحولی کانون های فرهنگی و هنری مساجد رونمایی می شود
اسناد تحولي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد رونمايي مي شود
در گردهمایی مدیران ستادی و استانی ستاد کانون‌های مساجد؛

اسناد تحولی کانون های فرهنگی و هنری مساجد رونمایی می شود

محمديان در آيين افتتاحيه گردهمايي مديران ستادي و استاني ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور: در اين گردهمايي اسناد تحولي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد رونمايي مي شود.
شناسه خبر : 52262 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمدتقی محمدیان» شامگاه چهارشنبه ( ۱۹ مهرماه) در آیین افتتاحیه گردهمایی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به میزبانی استان اصفهان به برنامه های این همایش اشاره کرد و گفت: در مدت دو روز همایش، نشست های تخصصی در خصوص برنامه های پیش رو ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد با مدیران استانی و ستادی گفتگو می شود.

مشاور رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: رونمایی از اسناد تحولی کانون های فرهنگی و هنری یکی از برنامه های شاخص این گردهمایی است که در جلسه مشترک با مدیران و معاونین توسط رئیس ستاد تشریح خواهد شد.

وی ادامه داد: این سند تحولی در آخرین جلسه شورای سیاست گذاری ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد به تصویب اعضا رسیده که در این گردهمایی تشریح و تبیین خواهد شد تا بر این اساس برنامه کانون های مساجد ریل گذاری و توسعه یابد.

محمدیان یادآورشد: در جلسات تخصصی که با حضور معاوین و رئیس ستاد برگزار می شود موضوعات این اسناد مورد تحلیل قرار می گیرد و حاضرین در گردهمایی برای هم افزایی و رفع چالش ها با یکدیگر گفتگو می کنند.

رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری و امور استان های ستاد کانون های مساجد به نشست خبری رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد با خبرنگاران اصفهانی اشاره کرد و اذعان داشت: تشریح همین سند تحولی و موضوعات و اولویت های ستاد فهما برای رسانه های در نشست خبری انجام می شود.

وی تشکیل کارگروه برنامه بودجه، تشریح برنامه ها وفعالیت های پیش روی امسال و طرح های فهما و اوقات فراغت تابستان را از دیگر موضوعات بررسی در نشست های مدیران استانی و ستادی اعلام کرد.

مدیرکل هماهنگی امور ستادی، روابط عمومی و بین الملل اضافه کرد: بازدید از مراکز فرهنگی، مذهبی و تاریخی اصفهان نیز در این دو روز انجام خواهد شد.

محمدیان در بخشی از سخنان خود به اهمیت کار فرهنگی در مساجد اشاره کرد و اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب بر احیا جایگاه مسجد تاکید داشته اند و دولت سیزدهم با شعار نهضت بازگشست به مسجد سیاست های خود را در حوزه فرهنگ و هنر ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: حاکمیت دینی با فعال سازی نقش مساجد و اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی در این مراکز دینی بیانیه و ماموریت هایی را صادر کرده که کانون های فرهنگی و هنری نقش اساسی در اجرای آن دارند.

مدیرکل امور ستادی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشورخاطرنشان کرد: عزم جدی برای خدمت به حوزه مساجد در دوره جدید ستاد فهما ایجاد شده که فرصت های جدید را با تلاش بچه های مسجد فراهم می سازد.