تربیت هنرمند مسجدی و ترویج ارزش های دینی با زبان هنر کارکرد کانون های مساجد است
تربيت هنرمند مسجدي و ترويج ارزش هاي ديني با زبان هنر کارکرد کانون هاي مساجد است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به مناسبت 19 مهر عنوان کرد:

تربیت هنرمند مسجدی و ترویج ارزش های دینی با زبان هنر کارکرد کانون های مساجد است

ويژه گفت: در کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد تلاش ميشود تا آموزه هاي ديني و قرآني در قالب هنر و آموزش هاي مختلف، به نسل جوان منتقل شود.
شناسه خبر : 52248 تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

مسعود ویژه، در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان همدان به مناسبت 19 مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بستر مناسبی برای ترویج آموزش های ناب دینی و تربیت هنرمند مسجدی هستند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان  با بیان اینکه طبيعی است مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد مناسب‌ترين مكان برای تربيت هنرمندان متعهد دینی است، افزود: آموزش های مختلف در کانون های مساجد زمینه ساز تربیت هنرمند مسجدی است.

 

وی به راه اندازی بیشتر کانون های تخصصی در زمینه های  مختلف همچون مهدويت ، قرآن و فعاليت‌های فرهنگی همچون آموزش و پژوهش  اشاره کرد و اظهار داشت:  سخنان مقام معظم رهبری در 19 مهر بیانگر اهمیت کانون های مساجد است چرا که منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) همواره چراغ راه فعالان عرصه فرهنگی مساجد است.

 

ویژه  در ادامه گفت: کانون های مساجد امن ترین مکان برای حضور نسل جوان هستند چرا که حضور پیدا کردن قشر نوجوان و جوان در داخل مساجد، مسیر زندگی آن ها را مشخص و هدفمند کرده و گرایش نسل جوان را به مسائل معنوی و دینی به دنبال دارد که موجب استحکام بنیه اعتقادی جوانان در جامعه خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در کلاس های فرهنگی و هنری مساجد تلاش می شود تا آموزه های معنوی و قرآنی در قالب هنر و آموزش های مختلف، به بچه ها تعلیم داده شد.