بازدید رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از نمایشگاه روستاآباد
بازديد رييس ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور از نمايشگاه روستاآباد

بازدید رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور از نمایشگاه روستاآباد

حجت الاسلام و المسلمين خداداده، رييس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور بعدازظهر امروز با حضور در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) از نمايشگاه روستاآباد و غرفه هاي کانون هاي فرهنگي حاضر در اين نمايشگاه بازديد کرد.
شناسه خبر : 52214 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز (دوشنبه، ۱۷ مهرماه) از بخش های مختلف نمایشگاه روستاآباد بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خداداده ابتدا با حضور در چادر عشایر استان های مختلف درخصوص برنامه ها و فعالیت های فرهنگی عشایر گفتگو کرد و در جریان فعالیت های فرهنگی و هنری عشایر مناطق مختلف قرار گرفت.
وی در ادامه از بخش های مختلف نمایشگاه روستاآباد بازدید کرد.
غرفه کانون فرهنگی هنری امام المنتظر (ع) از استان هرمزگان که با عنوان کردر رضوی در نمایشگاه روستاآباد  حضور یافته است، از جمله بخش هایی بود که رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشوراز آن بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت های این کانون در حوزه های فرهنگ و هنر قرار گرفت.
غرفه کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی روستای خرماکلا از استان مازندران از دیگر بخش هایی بود که رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از آن بازدید کرد.
گفتنی است، ۱۳هزار و ۷۰۰کانون فرهنگی هنری مساجد در مناطق روستایی کشور در حوزه های فرهنگی و هنری فعالیت می کنند.