گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد به‌میزبانی اصفهان برگزار می‌شود
گردهمايي مديران ستادي و استاني کانون‌هاي فرهنگي‌هنري مساجد به‌ميزباني اصفهان برگزار مي‌شود

گردهمایی مدیران ستادی و استانی کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد به‌میزبانی اصفهان برگزار می‌شود

محمديان از برگزاري گردهمايي مديران ستادي و استاني ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور به ميزباني استان اصفهان خبر داد و گفت: ارائه گزارش از فعاليت‌ها، برگزاري نشست خبري حجت‌الاسلام‌والمسلمين خداداده و رونمايي از اسناد ستادي ازجمله برنامه‌هاي اين گردهمايي است.
شناسه خبر : 52207 تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمدتقی محمدیان» از برگزاری گردهمایی مدیران ستادی و استانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد و اظهار کرد: این گردهمایی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس این ستاد و معاونان وی در حوزه‌های مختلف و نیز مدیران ستادهای استانی کانون‌های مساجد از ۱۹ تا ۲۱ مهرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور استان‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور درباره محورهای این گردهمایی، تصریح کرد: برپایی کارگروه بررسی اسناد تحولی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، برگزاری نشست خبری حجت‌الاسلام‌والمسلمین خداداده رئیس این ستاد با اصحاب رسانه و رونمایی از تولیدات و اسناد ستادی ازجمله این محورها است.

وی ادامه داد: همچنین، ارائه گزارش از فعالیت‌های استانی به ویژه درباره طرح ملی «مسجد کانون نشاط» که در اوقات فراغت تابستان اجرا شد، تبادل نظر و ارائه نظارت و پیشنهادات، برگزاری کارگاه‌های گروهی به منظور تبادل تجربیات و تعامل استان‌ها با یکدیگر از دیگر محورهایی است که در این گردهمایی دوروزه دنبال می‌شود.

مدیرکل امور ستادی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با بیان اینکه آیین افتتاحیه این گردهمایی چهارشنبه، ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود، در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه نشست ها، زیارت گلزار شهدا و بازدید از تخت فولاد اصفهان نیز به عنوان برنامه جانبی برای شرکت‌کنندگان در این گردهمایی پیش‌بینی شده است.