بیانیه خانواده عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پی پیروزی‌های رزمندگان جبهه مقاومت
بيانيه خانواده عظيم کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در پي پيروزي‌هاي رزمندگان جبهه مقاومت

بیانیه خانواده عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پی پیروزی‌های رزمندگان جبهه مقاومت

خانواده عظيم کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور در پي پيروزي‌هاي رزمندگان جبهه مقاومت در بيايه اي آورده است: اين پيروزي ثمره تدبير معمار کبير جمهوري اسلامي حضرت امام خميني(ره) است که از همان آغاز مبارزات خود ذات پليد اين رژيم کودک کش را شناختند و با ابتکار خويش آخرين جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهاني قدس نام نهادند.
شناسه خبر : 52148 تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،  در پی عملیات موفق طوفان الاقصی توسط نیروهای جبهه مقاومت فلسطین، خانواده عظیم کانون های فرهنگی هنرری مساجد بیانیه ای صادر کردند. متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِنْ دُونِ اللَّهِ أَوْلِیاءَ کَمَثَلِ الْعَنْکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتاً وَ إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ لَوْ کانُوا یَعْلَمُونَ«مثل کسانی که غیر از خدا را اولیای خود برگزیدند، مثل عنکبوت است که خانه ای برای خود انتخاب کرده؛ در حالی که سست ترین خانه ها خانه عنکبوت است اگر می دانستند.(سوره مبارکه عنکبوت، آیه41)

تردیدی نیست که قیام مردم مظلوم فلسطین و حمله گردانهای حماس به سرزمین‌های اشغالی فلسطین و مواضع صهیونیستهای غاصب، آن هم با دستان خالی و در حالی که سالهاست تحت محاصره ظالمانه قرار دارند، پاسخی است در برابر چند دهه ظلم، تجاوز و اشغالگری مستکبران رژیم کودک کش صهیونیستی.

از زمان شکل‌گیری این غده سرطانی در دل جهان اسلام تاکنون، استکبار جهانی در نظر داشت تا مسلمانان را به طرق مختلف تحت فشار قرار دهد؛ یکی از اقدامات استکبار این بود که به بیت المقدس و قدس به عنوان قبله اول مسلمین و جایی که رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) از آن به معراج رفت و به طور کلی مکانی که نه فقط برای مسلمانان بلکه برای تمام ادیان الهی محترم و مقدس است دست درازی کند و سپس رویای موهوم و شیطانی برقراری امپراتوری نیل تا فرات خود را عملی سازد.

 امروز مقاومت مردم مظلوم فلسطین به مدد انتفاضه و پایداری نیروهای حماس و همچنین همراهی و همدلی همه آزادگان جهان، موفق به اثبات حقّانیّت خود و رسوایی رژیم ددمنش صهیونیستی شده و پوشالی بودن قدرت رژیم اشغالگر قدس بیش از پیش عیان گشته است.

این پیروزی بزرگ که ان شاءالله سرآغاز فروپاشی رژیم پوشالی صهیونیستی است را به عموم مسلمین جهان، مقام معظم رهبری و رزمندگان جبهه مقاومت خاصه در غزه تبریک و تهنیت عرض می‌ نماییم.

قدر مسلم این پیروزی ثمره تدبیر معمار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که از همان آغاز مبارزات خود ذات پلید این رژیم کودک کش را شناختند و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با ابتکار خویش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نام نهادند تا مسلمانان جهان هر سال پرشورتر از گذشته فریاد آزادی قدس عزیز از چنگال صهیونیست های غاصب را سر دهند و قدرت جهان اسلام را به رخ سلطه گران و صهیونیسم جهانی بکشند.

 خانواده عظیم کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور ضمن ابراز انزجار از جنایات رژیم اشغالگر قدس و در بیعتی دوباره با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، این پیروزی ارزشمند فرزندان غیور فلسطینی را ارج نهاده و برای شهدای گرانقدر این قیام مقدس علو درجات را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

 ان شاءالله به زودی شاهد آزادی قدس شریف از چنگال حاکمان دجال صهیونیست باشیم و با صدایی رسا اعلان می‌داریم که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهیم کرد.