موکب هیئت جوادالائمه(ع) به همت کانون ولایت عشق برپا شد
موکب هيئت جوادالائمه(ع) به همت کانون ولايت عشق برپا شد
به مناسبت عید میلاد پیامبر اکرم(ص) انجام شد؛

موکب هیئت جوادالائمه(ع) به همت کانون ولایت عشق برپا شد

حجت الاسلام محمود دهقاندار از برپايي موکب خدمت رساني به مناسبت ميلاد حضرت محمد(ص) و حضرت امام صادق(ع) خبر داد و گفت: اين موکب با هدف خدمت رساني به مناسبت عيد ميلاد رسول خدا (ص) و امام محمدباقر(ع) با همت فعالان مسجد سيدالشهداء برپا شد.
شناسه خبر : 51971 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز، حجت الاسلام محمود دهقاندار از برپایی موکب خدمت رسانی به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و حضرت امام صادق(ع) خبر داد و گفت: این موکب با هدف خدمت رسانی به مناسبت عید میلاد رسول خدا (ص) و امام محمدباقر(ع) با همت فعالان مسجد سیدالشهداء برپا شد. 

 

مدیر کانون ولایت عشق افزود: موکب جوادالائمه (ع) با نگرش کار برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شده است که در این جریان خدمت رسانی آموزشی و هنری مورد نظر قرار گرفت.

 

 

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام و مناسبت های ملی و آیینی توضیح داد: جشن و مولودی خوانی با حضور مداحان و سخنرانان دینی در این موکب انجام گرفت که با استقبال پرشور مخاطبان همراه بود. 

 

وی توضیح داد: نگاه تبیینی و تشکیلاتی از سرفصل برنامه های جانبی برپایی موکب هیئت جوادلائمه (ع) است که با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد با دقت نظر و تأمل ویژه ای با هدف خودسازی و رشد ایمانی انجام می شود. 

 

گفتنی است، جشن های هفته وحدت در سطح مساجد استان البرز در قالب همایش، سخنرانی، مسابقات ورزشی و آیین برپا شد.