اقدامات اوقات فراغت تابستانه راز و جرگلان به همت کانون قدس به ایستگاه پایانی رسید
اقدامات اوقات فراغت تابستانه راز و جرگلان به همت کانون قدس به ايستگاه پاياني رسيد

اقدامات اوقات فراغت تابستانه راز و جرگلان به همت کانون قدس به ایستگاه پایانی رسید

مراسم اختتاميه فعاليت هاي اوقات فراغت ويژه کودکان و نوجوانان شهرستان راز و جرگلان با همکاري نهادهاي مختلف از جمله معاونت پرورشي آموزش و پرورش اين شهرستان و با محوريت کانون فرهنگي هنري قدس مسجد جامع شهر راز برگزار شد.
شناسه خبر : 51587 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ فعالیت های اوقات فراغت شهرستان راز و جرگلان با حضور اهالی مسجد و فعالان فرهنگی و مسئولین این شهرستان در محل سالن شهید رجایی شهر راز  برگزار شد و از فعالان این برنامه ها به ویژه رابطان و فعالان کانون قدس مسجد جامع این شهر قدردانی شد.

 

حجت الاسلام «حبیب ا لله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در این مراسم با تبریک فرا رسیدن ماه پر رکب ربیع الاول، از فعالان برنامه های اوقات فراغت تابستان در شهرستان راز و جرگلان قدردانی کرد و گفت: در اجرای برنامه ها و فعالیت های فرهنگی معنایی با عنوان اختتامیه  نداریم و همواره و با تلاش بیشتر مراحل بعدی آغاز می شود.

وی نقش فعالان فرهنگی در مسجد را ارزشمند خواند و تلاش برای محور قرار گرفتن مسجد و تربیت نیروی مسجدی را در برنامه ها مورد توجه قرار داد.

 

«مرتضی پاکدامن»، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان نیز در ادامه از فعالیت 29 پایگاه اوقات فراغت  و81 کلاس تابستانی در این شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت های قرآنی، آموزش دروس تقویتی و نیز آموزش رشته های فرهنگی هنری در ایام تابستان مورد توجه قرار گرفت.

 

اعظم نامور، مدیر کانون فرهنگی هنری قدس بجنورد نیز دربخش دیگر این اختتامیه با  توضیحاتی تکمیلی در خصوص اقادامات و برنامه های فرهنگی انجام شده در ایام فراغت تابستان توسط این کانون ارائه کرد و گفت: شروع کلاس های تابستانی در مسجد جامع از 18 تیرماه بود  با اجرای برنامه های آموزشی به ویژه آموزش دسته جمعی حفظ جزء سی قرآن کریم برای 4 گروه و رده سنی برگزار شد.

 

برگزاری دوغرفه نمایشگاهی شامل نمایش  آثار دستی و تولید شده شرکت کنندگان در کلاس های اوقات فراغت و نیز غرفه مجموعه ای از سنگواره های جمع آوری شده توسط «یاسین غضنفری»نوجوان خلاق مسجدی و  گروه چهار نفره اش، اجرای سرود "دختران ایران" برگزاری دو مسابقه آموزش احکام و نماز ویژه دختران و پسران دانش آموز ، اجرای مسابقه روبیک، قرائت گروهی قرآن توسط سه از تن از حافظان نوجوان طرح حفظ دسته جمعی قرآن، اجرای کارگاه زنده نقاشی با گواش و نیز اجرا و ساخت کاردستی توسط یکی از نونهالان از جمله برنامه های تکمیلی این مراسم می توان نام برد.

 

پایان/