لزوم استقرار امام جماعت در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر خانه زنیان
لزوم استقرار امام جماعت در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر خانه زنیان

لزوم استقرار امام جماعت در مسجد امیرالمومنین (ع) شهر خانه زنیان

حجت الاسلام امیدی در برنامه بازدید و بررسی مشکلات کانون فرهنگی و هنری «شهدای خانه زنیان» مسجد امیرالمومنین (ع) شهر خانه زنیان بر استقرار امام جماعت برای این مسجد تاکید کرد.
شناسه خبر : 871557 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (دوشنبه 2 دی) در برنامه بازدید و بررسی مشکلات کانون فرهنگی و هنری «شهدای خانه زنیان» مسجد امیرالمومنین (ع) شهر خانه زنیان از توابع شیراز با اشاره به برکات برخورداری مسجد از  امام جماعت، گفت: استقرار امام جماعت در مسجد می تواند رونق بخشی و جذب اقشار مختلف مردم به خانه خدا را به همراه داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فارس افزود: امام جماعت همانند پدر معنوی اهالی مسجد است که در صدر تصمیم گیری قرار دارد و استقرار یک روحانی با تدبیر و آگاه به مسائل روز و مشکلات منطقه می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری کند.

 

براساس این گزارش، حجت الاسلام امیدی در جریان حضور در خانه زنیان ضمن تشکیل جلسه با هیئت امنای مسجد امیرالمومنین (ع) با «آیت هوشمند»، «بخشدار خانه زنیان» دیدار و در زمینه مسائل و مشکلات را مورد مطرح کرد.

 

هوشمند در این دیدار در زمینه ایجاد زمینه تعامل ادارات و نهاد های مستقر نظیر آموزش و پرورش، بهداشت و شهرداری با کانون های مساجد شهر خانه زنیان قول همکاری داد و هیئت امنای مسجد نیز عدم اسکان مناسب و تامین هزینه امرار معاش را از مشکلات عدم استقرار امام جماعت دانستند.

 

 

پایان پیام/ 130