کتابخانه مسجد جامع میمند میزبان نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شد
کتابخانه مسجد جامع میمند میزبان نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شد

کتابخانه مسجد جامع میمند میزبان نشست آموزشی طرح ملی «فهما» شد

نشست آموزشی طرح ملی «فهما» به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «یاوران حضرت مهدی (عج)» با حضور مدیران کانون های مساجد در کتابخانه مسجد جامع این بخش برگزار شد.
شناسه خبر : 871558 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نشست آموزشی طرح ملی «فهما» به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «یاوران حضرت مهدی (عج)» با حضور مدیران کانون های مساجد در کتابخانه مسجد جامع این بخش برگزار شد.

 

«مجتبی شعائری»، امروز (دوشنبه 2دی) در جمع مدیران کانون های مساجد بخش میمند ضمن تشریح اهداف برگزاری این طرح در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، گفت: پنج کانون در بخش میمند فعالیت دارد که با همت و تلاش برای ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» می تواند در ارتقای سطح فعالیت های کانون های استان نقش بسزایی داشته باشد.

 

رابط استان فارس در طرح ملی «فهما»، هدف از برگزاری نشست های توجیهی را گامی در جهت آشنایی کانون های مساجد با طرح ملی «فهما» دانست و بر همکاری همه کانون های مساجد تاکید کرد.

 

براساس این گزارش، در ادامه، چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری در سامانه «بچه های مسجد» توسط «مصطفی دهقانی»، «کارشناس مسئول فرهنگی و هنری» ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس تشریح شد.

 

خاطرنشان می شود، نشست های آموزشی و توجیهی در راستای اجرای طرح ملی «فهما» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/ 130