دهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی فیروزآباد برگزار شد
دهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی فیروزآباد برگزار شد

دهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی فیروزآباد برگزار شد

دهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی فیروزآباد با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 871559 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دهمین نشست آموزشی طرح ملی «فهما» در استان فارس به میزبانی فیروزآباد با حضور مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

 

«مصطفی دهقانی»، امروز (دوشنبه 2 دی) در این نشست ضمن تبیین اهداف و ابعاد مختلف اجرای این طرح گفت: در قالب این طرح فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» ثبت می شود که مورد ارزیابی قرار می گیرد و در این راستا همکاری مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان در ثبت فعالیت های صورت گرفته در سامانه می تواند جایگاه استان فارس را ارتقا بخشد.

 

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس، بر همدلی و همکاری همه اصحاب و مدیران کانون های مساجد در ثبت فعالیت های صورت گرفته تاکید کرد و افزود: امیدواریم با همکاری شما که افسران جنگ نرم و در واقع در خط مقدم جبهه فرهنگی هستید، بتوانیم جایگاه خوبی را برای استان فارس رقم بزنیم.

 

براساس این گزارش، در ادامه این نشست که با حضور «محمودرضا نادری»، کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزآباد همراه بود، بخش های مختلف ثبت اطلاعات و نکات مربوط به آن توسط «مجتبی شعائری»، رابط استان فارس در طرح ملی «فهما» تشریح شد.

 

 

پایان پیام/ 130