برترین‌های استانی شانزدهمین دوره از مسابقات قرآن مدهامتّان مشخص شدند
برترين‌هاي استاني شانزدهمين دوره از مسابقات قرآن مدهامتّان مشخص شدند

برترین‌های استانی شانزدهمین دوره از مسابقات قرآن مدهامتّان مشخص شدند

نفرات برتر مرحله استاني شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان معرفي شدند؛ ۱۱۷۷ نفر از شرکت‌کنندگان به مرحله کشوري که نيمه دوم سال برگزار مي‌شود، راه يافتند.
شناسه خبر : 51108 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور،  نفرات برتر مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان معرفی شدند.

 

بنابر این گزارش، در این مرحله ۱۱۷۷ نفر شامل ۷۵۶ نفر از برادران و ۴۲۱ نفر از خواهران موفق به کسب امتیاز برای حضور در مرحله کشوری که نیمه دوم سال برگزار می‌شود، شدند. این افراد از جمع ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر برگزیده شده اند.

 

این گزارش می‌افزاید: در رشته اذان مختص برادران ۱۱۷ نفر، در بخش ویژه (استعدادیابی) ۱۰ نفر از برادران، در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن ۱۲۴ نفر از برادران و ۱۲۸ نفر از خواهران در مرحله استانی امتیاز لازم را کسب کردند.
 

همچنین، در رشته حفظ کل ۵۲ نفر از برادران و ۴۳ نفر از خواهران، در رشته قرائت تحقیق ۶۷ نفر از برادران و ۲۵ نفر از برادران، در رشته قرائت ترتیل (تلاوت نور) ۱۲۸ نفر از برادران و ۶۳ نفر از خواهران رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.
 

علاوه بر این، در رشته قرائت نماز ۶۱ نفر از برادران و ۸۲ نفر از خواهران، در رشته مفاهیم قرآن کریم ۵۴ نفر از برادران و ۳۷ نفر از خواهران، در رشته مکبری ویژه برادران ۵۰ نفر، در رشته قرائت تقلیدی ویژه برادران ۳۷ نفر و در رشته معارف اهل بیت(ع) ۵۶ نفر از برادران و ۴۳ نفر از خواهران موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.