اعزام اعضای کانون صاحب الزمان(عج) قالهر به اردوی زیارتی قم
اعزام اعضاي کانون صاحب الزمان(عج) قالهر به اردوي زيارتي قم
همزمان با اربعین حسینی؛

اعزام اعضای کانون صاحب الزمان(عج) قالهر به اردوی زیارتی قم

همزمان با اربعين حسيني (ع) اعضاي کانون فرهنگي هنري صاحب الزمان(عج) مسجد جامع روستاي قالهر شهرستان دليجان به اردوي زيارتي شهر مقدس قم و زيارت حضرت معصومه(س) اعزام شدند.
شناسه خبر : 51089 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از استان مرکزی: 750 نفر از اعضای کانون صاحب الزمان (عج) و اهالی روستای قالهر با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) بار دیگر با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تجدید میثاق کردند.

حضور هیات عزاداری در حرم حضرت معصومه (س)، انجام برنامه های فرهنگی و هنری متنوع و اجرای مسابقات مختلف در روزهای 14 و 15 شهریور ماه از برنامه های اعضای کانون در این اردو بوده است.

این اردو به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) مسجد جامع روستای قالهر و همکاری اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیحان و با مشارکت هیات حضرت ابوالفضل (ع) روستای قالهر با هدف ارتقای سطح فعالیت ها، ایجاد روحیه معنوی، گسترش مشارکت در فعالیت های گروهی و ایجاد حس صمیمیت بین اعضا کانون های مساجد برگزار شد.

کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان (عج) دلیجان به دلیل مجاورت به شهر مقدس قم، اعضای فعال کانون را در مناسبت های مختلف به شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران اعزام می کند.

مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) قالهر از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و قم و قرارگاه اربعین مصلای قم به دلیل همکاری با این کانون تشکر و قدردانی کرد.