این کانون مسجدی ۵۰۰ معلول زائراولی را راهی زیارت اربعین کرده است
اين کانون مسجدي ۵۰۰ معلول زائراولي را راهي زيارت اربعين کرده است

این کانون مسجدی ۵۰۰ معلول زائراولی را راهی زیارت اربعین کرده است

حجت‌الاسلام نظري از اعزام ۱۰۰۰ زائراولي به زيارت اربعين و ۵۰۰ زائراولي به مشهد مقدس در دهه پاياني ماه صفر خبر داد و گفت: ۵۰ درصد از اين افراد جزء معلولان هستند که با کمک خيران براي نخستين بار راهي عتبات عاليات و زيارت امام رضا(ع) مي‌شوند.
شناسه خبر : 51028 تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام «حمید نظری» از اعزام زائر اولی ها به مراسم پیاده روی اربعین خبر داد و اظهار کرد: با مشارکت خیران و کانون فرهنگی هنری «موعود» مسجد حضرت قائم(عج) شهریار اردوی جهادی خدمت در موکب و سفر به کربلای معلی نیز ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم در مرز مهران برپا شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد قائم(عج) شهریار بیان کرد: با مشارکت خیران بیش از یک هزار نفر به سفر کربلا اعزام شده اند و قرار است، بیش از ۵۰۰ نفر هم در دهه سوم ماه صفر به مشهد مقدس اعزام شوند که بیش از ۵۰ درصد افرادی که به این سفرهای معنوی مشرف می شوند، جزء معلولان و افراد کم توان هستند.

این کانون مسجدی ۵۰۰ معلول زائراولی را راهی زیارت اربعین کرده است

حجت الاسلام نظری به خدمت رسانی موکب شهدای مدافع حرم به زائران اربعین اشاره کرد و گفت: در این موکب به  مدت ۱۵ روز خدمت رسانی صورت می گیرد و هر روز پنج هزار پرس غذا میان زائرین توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد قائم(عج) شهریار با اشاره به اینکه رویکرد این کانون در این شهرستان خدمت رسانی به اقشار محروم است، تأکید کرد: گروه جهادی کانون در محورهای خدمات عمرانی، تعمیر منازل خانواده های محروم، لوله کشی برای خانه های فاقد امکانات، تهیه و توزیع نوشت افزار برای دانش آموزان در منطقه صباشهر و  کمک به مستأجران نیازمند در پرداخت اجاره بها و رهن منزل خدمت رسانی می کند.

 

منبع: شبستان