ارائه روزانه بالغ بر 600 خدمت در ایستگاه خیاطی موکب جوانان بروجرد
ارائه روزانه بالغ بر 600 خدمت در ايستگاه خياطي موکب جوانان بروجرد
مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد:

ارائه روزانه بالغ بر 600 خدمت در ایستگاه خیاطی موکب جوانان بروجرد

اصالت پوربا بيان اينکه خدمات مختلفي مانند اسکان، پذيرايي، خياطي و کفاشي به زائران اربعين حسيني ارائه مي شود، گفت: روزانه بالغ بر 600 خدمت در ايستگاه خياطي موکب جوانان بروجرد به زائران اربعين حسيني ارائه مي شود.
شناسه خبر : 51025 تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۴

حسین اصالت پور در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهمنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان لرستان، اظهار داشت: امسال موکب مردمی جوانان بروجرد در شهرکربلا مستقر است و خدمات گسترده ای شامل اسکان، پذیرایی، کفاشی، خیاطی و ... را به زائران حسینی ارائه می دهد.

 

مدیرموکب مردمی جوانان بروجرد افزود: روزانه بیش از ۶۰۰ خدمت  در ایستگاه خیاطی و تعمیر کوله پشتی توسط گروه خیاطی موکب جوانان بروجرد انجام شد.

 

وی با بیان اینکه این موکب در مسیر پیاده روی نجف کربلا عمود ۹۷۸ مستقر است، ادامه داد: امسال موکب مردمی جوانان بروجرد با همکاری یکی از مواکب عراقی در شهر کربلا دایر شده است.

 

مدیر موکب مردمی جوانان بروجرد و مدیر کانون فرهنگی هنری کمیل با بیان اینکه در این موکب خدمات گسترده موکب جوانان بروجردی به زائران حسینی ارائه می شود، افزود: روزانه تعداد زیادی از زئران از خدمات موکب مردمی جوانان بروجرد بهره مند می شوند.

 

وی ادامه داد: میان وعده شامل میوه و بستنی سنتی بروجرد از دیگر موارد تدارک دیده شده برای زائران اربعین حسینی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کمیل شهرستان بروجرد بیان کرد: کفاشی، خیاطی، سلمونی، خطاطی، تعمیر چرخ دستی و‌ولیچر از دیگر بخش های جانبی و خدماتی موکب مردمی جوانان بروجرد است.

 

وی بیان کرد: اقامه نماز جماعت همراه با نوحه خوانی و سینه زنی در این موکب به زائران اربعین حسینی ارائه خواهد شد.

 

اصالت پور با بیان اینکه این موکب از سال 1395 فعالیت خود را در مراسم عظیم پیاده روی اربعین حسینی آغاز کرده است و هدف از برپایی این موکب خدمت به زوار امام حسین (ع) در ایام اربعین است که ان شاء الله این عشق و دلدادگی مشمول عنایت خدا و اهل بیت (ع) شود.

 

وی اظهار کرد: این موکب مردمی در عمود 978، مسیر نجف_ کربلا با مشارکت موکب حسینیه عبدالله الرضیع طرف عراقی از مواکب عراقی راه اندازی شده است.