تابستان چهار کانون مسجد روستایی شهرستان مانه و سملقان در قاب اوقات فراغت
تابستان چهار کانون مسجد روستايي شهرستان مانه و سملقان در قاب اوقات فراغت

تابستان چهار کانون مسجد روستایی شهرستان مانه و سملقان در قاب اوقات فراغت

کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در کانون هاي روستايي شهرستان مانه و سملقان حضور يافتند از فعاليت هاي اوقات فراغت اين کانون هاي بازديد و از فعالان اين برنامه قدرداني کردند.
شناسه خبر : 50971 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ کارشناسان حوزه فرهنگي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي در کانون هاي"عاشقان ولايت" روستاي کوشکي ترکمن، "ضامن آهو" روستاي زرد، و نيز "شهداي مهمانک" و "شهداي کشانک"  از توابع شهرستان مانه و سملقان حضور يافتند و ضمن بازديد از برنامه هاي اجرا شده ايام اوقات فراغت اين کانون ها، هدایایی به رسم تقدیر به فعالان این برنامه ها اهداء کردند.

 

کلاس های آموزشی ویژه دختران نوجوان از آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و مهارت های زندگی و آشپزی، تا تشکیل گروه سرود و هیئت نوجوانان و برگزاری اردو تفریحی آموزشی از اهم برنامه کانون "عاشقان ولایت" مسجد امیر المومنین علیه السلام  روستای کوشکی ترکمن می توان نام برد.

 

یکی از جلوه های بارز فعالیت های این کانون  جذب مخاطبان شیعه  و سنی در کنار هم که اغلب دختران نوجوان است می توان نام برد.

 

تعامل مربیان آموزشی و اتصال به کانون فرهنگی هنری مسجد در کلاس های ویژه کودکان و نوجوانان  را نیز می توان از نکات بارز کانون "ضامن آهو" روستای زرد برشمرد.

 

آموزش قرآن، کاردستی و نقاشی به کودکان و نوجوانان و برگزاری مسابقه کاردستی  پرچم  و فعالیت کتابخانه و توجه به موضوع کتابخوانی نیز در این کانون انجام شده و در جریان است.

 

تقدیر از فعالان کانون فرهنگی هنری "شهدای کشانک" در برنامه های اوقات فراغت و  نیز نشست با فعالان  "شهدای مهمانک" بازدید از فعالیت های ایمن دو کانون روستایی دیگر برنامه در یک روز فرهنگی می توان به آن اشاره کرد.

 

همچنین نشست با ارکان مسجد امام علی علیه السلام شهر آشخانه  برای تعیین مدیر کانون جدید این مسجد حسن ختام این بازدیدها بود.

 

پایان/