پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده در پی درگذشت طلال سلمان، چهره شاخص رسانه‌ای جبهه مقاومت
پيام تسليت حجت‌الاسلام والمسلمين خداداده در پي درگذشت طلال سلمان، چهره شاخص رسانه‌اي جبهه مقاومت

پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده در پی درگذشت طلال سلمان، چهره شاخص رسانه‌ای جبهه مقاومت

حجت الاسلام والمسلمين کمال‌الدين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، با صدور پيامي درگذشت طلال سلمان، چهره شاخص رسانه‌اي جبهه مقاومت را تسليت گفت.
شناسه خبر : 50941 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام والمسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در پیامی، درگذشت طلال سلمان چهره شاخص رسانه ای جبهه مقاومت را تسلیت گفت.

 

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت جناب طلال سلمان، چهره شاخص رسانه‌ای جبهه مقاومت سبب حزن و اندوه فعالین رسانه گردید.

ایشان در طول سال‌های مبارزه در جبهه رسانه با کوشش‌های بی‌وقفه و خدمات جهادگونه خود به دنبال تنویر افکار جهانیان در جهت نمایاندن چهره واقعی و پلید صهیونیست‌ها و تبیین ظلم بزرگ آنها علیه ملت مظلوم فلسطین و غصب قدس شریف بود و در این راستا قدم‌های بسزا و موثری برداشت.

قطعاً در جبهه‌ی اندیشه‌ای رسانه که از ابزار مهم و ملزومات حیاتی به شمار می‌آید، نقش ایشان همچون افسر جهاد تبیین در این مورد مشهود بود.

تهاجمات فرهنگی و تبلیغات رسانه‌ای گسترده دشمن به منظور فراموشی قدس شریف نیازمند مبارزه و ایستادگی در این مسیر بوده و هست و مرحوم طلال سلمان از سرامدان این عرصه بوده و خواهد بود.

 

قطعاً مسیر مبارزه رسانه‌ای با جبهه کفر ادامه‌دار است و همواره مجاهدین این عرصه از ایشان بعنوان یکی از الگوهای موثر و سرامدان جهاد رسانه یاد خواهند کرد و این راه هیچ‌گاه از مجاهدان الهی خالی نخواهد بود.

اینجانب با کمال تأسف درگذشت طلال سلمان را به همه آزادی خواهان جهان و دلبستگان محور مقاومت به‌ویژه مردم مقاوم لبنان و دبیرکل محترم حزب الله لبنان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی را برای ایشان مسئلت دارم.

 

کمال‌الدین خداداده

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

ششم شهریور 1402