پایان تابستانه «مسجد، کانون نشاط» در کانون روستایی چهارده معصوم(ع) مانه و سملقان
پايان تابستانه «مسجد، کانون نشاط» در کانون روستايي چهارده معصوم(ع) مانه و سملقان

پایان تابستانه «مسجد، کانون نشاط» در کانون روستایی چهارده معصوم(ع) مانه و سملقان

برنامه هاي «مسجد، کانون نشاط» کانون فرهنگي هنري چهارده معصوم عليهم السلام روستاي قلعه خان شهرستان مانه و سملقان، با برگزاري مراسم اختتاميه پايان يافت.
شناسه خبر : 50829 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۴۳

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ اختتامیه فعالیت های تابستانی ویژه اوقات فراغت  کودکان و نوجوانان روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان در قالب  طرح اردویی و قدردانی از برگزار کنندگان و فعالان این کلاس ها برگزار شد.

 

این مراسم سه شنبه 31 مردادماه با همراهی ارکان مسجد  صاحب الزمان  عجل الله تعالی فرج الشریف این روستا  و با حضور محوری روحانی این روستا برنامه ریزی شد و با همراهی والدین همراه فرزندان خود در روستایی زیبا و کوهستانی شیرآباد برگزار شد.

 این اردوی یک روزه  با مسابقه ورزشی و نیز پیاده روی و بهره مندی از فضای طبیعی روستا و رودخانه نوردی و کوهپیمایی همراه بود.

 

40 کودک و نوجوان فعال در کلاس های تابستانی و مربیان این کلاس ها، آموزش ها مختلف زبان انگلیسی، قرآن آموزی، نقاشی، کتابخوانی، را در برداشت جایزه دریافت کردند و تقدیر شدند.

همچنین در کنار تقدیر از کودکان و نوجوانان، از تلاش های مسجدی  4 مربی این کلاس ها نیز  با حضور نمایندگان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قدردانی شد.

 

کانون چهارده معصوم قلعه خان  یکی از کانون های فعال استان است که پیش از این ضمن موفقیت در رویداد ملی فهما، با تلاش های مدیر این کانون، روستای مذکور به عنوان روستای دوستدار کتاب ایران نیز شناخته شده است.

 

پایان/