یک روز فرهنگی با برنامه های اوقات فراغت مسجدی در روستاهای مانه و سملقان
يک روز فرهنگي با برنامه هاي اوقات فراغت مسجدي در روستاهاي مانه و سملقان

یک روز فرهنگی با برنامه های اوقات فراغت مسجدی در روستاهای مانه و سملقان

برنامه هاي اوقات فراغت چهار کانون فرهنگي هنري در مساجد روستايي شهرستان مانه و سملقان توسط نمايندگان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد خراسان شمالي، مورد ارزيابي و تقدير قرار گرفت.
شناسه خبر : 50828 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۴

به گزارش  روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نمایندگان ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان شمالی، همراه برنامه های اوقات فراغت  چهار کانون "مرصاد" در روستای لنگر، "چهارده معصوم علیهم السلام" در روستای قلعه خان، "صبا" روستای محمدآباد و "مهرورزان جوان" در روستای کیکانلو از توابع شهرستان مانه و سملقان  شدند.

 

کانون فرهنگی هنری "مهرورزان جوان"  مسجد صاحب الزمان عجل الله تعالی فرج الشریف در روستای کیکانلو مقصد اول بود، که با توضیحات جوان، رابط خواهر این کانون و حضور کودکان و نوجوانان، برگزاری کلاس های نقاشی و روخوانی و روانخوانی قرآن و نقاشی در سنین مختلف و در ایام تابستان، معرفی شد.

 

مقصد بعدی، روستای  محمدآباد مانه و سملقان بود که بچه های مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام با همکاری کانون فرهنگی هنری صبا و پایگاه بسیج  تابستان آموزشی و ورزشی را با کلاس های آموزش زبان انگلیسی، نقاشی، فوتسال و تشکیل حلقه های تربیتی در این مسجد رقم زده بود.

 

حضور در اختتامیه  طرح «مسجد، کانون نشاط» کانون فرهنگی هنری "چهارده معصوم علیهم السلام"  روستای قلعه خان برنامه دیگر کارشناسان دو حوزه فرهنگی و هنری و ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های  مساجد استان بود که انجام گرفت.

 

مراسم اختتامیه در قالب اردویی تفریحی و آموزشی همراه با امام جماعت مسجد و تنی چند از والدین همراه کودکان و نوجوانان فعال در کلاس های اوقات فراغت در محل روستای خو ش آب و هوا و کوهستانی شیرآباد انجام گرفت و فعالان معرفی و تقدیر شدند.

 

روستای لنگر مقصد آخر این بازدید ها در کانون های مساجد روستایی شهرستان مانه و سملقان بود فعالیت های قرآنی کانون فرهنگی هنری "مرصاد" با آموزش روخوانی و روانخوانی و تلاش های "زهرا رعنایی"، مربی فعال و رابط کانون این روستا شکل گرفته و روزهای پایانی خود را سپری می کرد که ضمن بازدید، از نوجوانان فعال این کانون نیز تقدیر شد.

 

پایان/