نوجوانان قرآنی کانون مسجد امام رضا(ع) بجنورد تکریم شدند
نوجوانان قرآني کانون مسجد امام رضا(ع) بجنورد تکريم شدند
باحضور آیت الله «سیدعلی حسینی آملی»، فیلسوف برجسته و مفسر قرآن کریم؛

نوجوانان قرآنی کانون مسجد امام رضا(ع) بجنورد تکریم شدند

نوجوانان کانون مسجد امام رضا عليه السلام بجنورد با حضور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي و به مناسبت هفته بزرگداشت مساجد مسجد تقدير شدند.
شناسه خبر : 50827 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۰۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ نوجوانان فعال قرآنی کلاس های اوقات فراغت کانون مسجد امام رضا علیه السلام بجنورد شب گذشته سه شنبه 31 مرداد ماه، طی مراسمی در جمع نمازگزاران و با حضور حجت الاسلام «حبیب  الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی تقدیر شدند.

 

این مراسم ابتدا با استقبال اهالی مسجد از نمازگزاران و طراحی و برپایی نمایشگاهی در ورودی، آغاز شد و 20 تابلو تصویر نوشت  با مضامین اهمیت حضور در مساجد و محوریت مسجد در جامعه آغاز شد.

 

پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و تلاوت یک صفحه از قرآن به رسم اجرای طرح تلاوت نور در این مسجد، مراسم با سخنرانی آیت الله «سیدعلی حسینی آملی»، فیلسوف و مفسر قرآن کریم که این روزها به عنوان یکی از سخنرانان ماه محرم و صفرمهمان ویژه محافل عزاداری و مساجد استان خراسان شمالی است، ادامه یافت.

 

نمازگزاران در سخنان این فیلسوف ارزشمند، با نکاتی چند از اهمیت واقعه عاشورا و تفکر به این موضوع و  راه های عملی ساختن آن در زندگی  هر روزه و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا در متن زندگی، آشنا شدند.

 

پس از آن ابتدا از نوجوانان فعال و قرآنی در جمع نمازگزاران  تقدیر شد و  در تکمیل برنامه از سوی ستاد کانون های مساجد استان با همراهی آیت الله حسینی آملی هدیه ای  به رسم تقدیر و تکریم به حجت الاسلام ناصری، از طلاب فعال و مربی تربیتی این مسجد اهداء شد.

 

پایان/