ارکان مسجد شعار «نهضت بازگشت به مسجد» را عملیاتی کنند
ارکان مسجد شعار «نهضت بازگشت به مسجد» را عملياتي کنند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

ارکان مسجد شعار «نهضت بازگشت به مسجد» را عملیاتی کنند

حجت الاسلام موسوي با اشاره به شعار«نعضت بازکشست به مسجد» در دولت مردمي گفت: ارکان مساجد براي عملياتي شدن اين شعار بايد تعامل بيشتري داشته باشند تا شاهد رونق بيشتري در مساجد باشيم.
شناسه خبر : 50808 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۱۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان؛ حجت الاسلام «سید علی موسوی» شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد در شهرستان گرمسار با اشاره به شعار« نهضت بازگشت به مساجد»در دولت مردمی آیت الله رئیسی، بیان کرد: این شعار دولت برای ما اهالی مسجد شعار بسیار خوبی است البته به شرطی که از این فرصت بسیار با ارزش استفاده کنیم و برای پیشرفت و رونق بیشتر مساجد تلاش کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان افزود: با این ششعار محوری دولت ما ارکان مسجد باید از دولت مطالبه داشته باشیم و نمایندگان ولی فقیه، امامان جماعت، کانونهای مساجد، پایگاه های مفاومت بسیج و مراکز نیکوکاری همه درخواست عملیاتی شدن و تبدیل شدن این شعار به قانون باشند که ضمانت اجرایی داشته باشد .

 

وی با بیان اینکه بسیاری از نهادهای فرهنگی که محور فعالیت آن ها در مسجد بوده اما امروز در خارج از مسجد کار می کنند باید به سنگر مسجد برگردند، افزود: گسترش مدارس مسجد محور آموزش و پرورش ، بازگشت دارالقرآنها به مسجد ، بازگشت سمن های ورزش و جوانان به مسجد ، بازگشت سازمانهای مردم نهادی که از استانداری و فرمانداری ها مجوز فعالیت دارند و بازگشت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مسجد مورد انتظار است و  البته ما ارکان مسجد باید از دولت مطالبه کنیم .

حجت الاسلام موسوی گفت: دارالقرآن ها و موسسات قرآنی در کنار موسسات و محافل قرآنی جدیدی که توسط سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی می شوند نیز با مشارکت در طرح » هر مسجد یک پایگاه قرآنی» می توانند در زمینه نهضت بازگشت به مسجد اقدام مهمی داشته باشند.