خدمت رسانی بچه های مسجد به زائران اربعین حسینی در موکب امام خامنه ای
خدمت رساني بچه هاي مسجد به زائران اربعين حسيني در موکب امام خامنه اي
به همت کانون فرهنگی هنری منتظران فرج؛

خدمت رسانی بچه های مسجد به زائران اربعین حسینی در موکب امام خامنه ای

موکب امام خامنه اي به همت کانون فرهنگي هنري منتظران فرج و با همکاري اهالي روستاي چهواز در شهرستان پارسيان در غرب استان هرمزگان خدمات رساني خود را آغاز کرده است.
شناسه خبر : 50805 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، موکب امام خامنه ای از جمله موکب هایی است که به همت کانون فرهنگی هنری و با همکاری و مشارکت اهالی و خیرین در مسیر حرکت زائران اربعین به سمت مرز شلمچه در روستای چهواز شهرستان پارسیان برپا شده است.

 

این موکب خدمات رفاهی، فرهنگی و خدماتی به زائران حسینی ارائه می‌دهد و اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم دعا و عزاداری، اسکان، پذیرایی شامل صبحانه، ناهار، شام، میان وعده، چای، شربت، آب جوش، یخ، اینترنت رایگان، یخ در بهشت، ایستگاه شارژ موبایل، غرفه کودک، مسابقه و برنامه های فرهنگی بخشی از خدمات آن است.

 

 

در موکب امام خامنه ای امکان اسکان برای زائران خواهر و برادر فراهم است و از امروز 31 مرداد تا 20 شهریور میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود.

 

 

این موکب در مسیر تردد زائرین از استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان واقع شده است و زوار اربعین برای اسکان و پذیرایی می توانند با شماره تلفن های ۰۹۱۷۳۶۲۱۸۵۹و ۰۹۱۷۷۶۲۷۷۹۴ تماس بگیرند.

 

 

گفتنی است؛ روستای چهواز در ۴۲ کیلیومتری شرق شهرستان پارسیان قرار دارد.