کانون مسجد جامع چالوس میزبان نشست های بصیرت افزایی حماسه حسینی
کانون مسجد جامع چالوس میزبان نشست های بصیرت افزایی حماسه حسینی

کانون مسجد جامع چالوس میزبان نشست های بصیرت افزایی حماسه حسینی

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: برنامه های دهه اول ماه صفر در کانون مسجد جامع چالوس با برنامه ریزی آغاز شده و برگزاری نشست های بصیرت افزایی حماسه حسینی مهمترین اولویت اعضای کانون فرهنگی هنری در ماه صفر است.
شناسه خبر : 1285253 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

حجت الاسلام سید یحیی کاظمی مازندرانی- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: همه ساله با فرارسیدن ماه محرم برنامه های متنوعی توسط کانون های فرهنگی هنری با حضور گسترده نسل جوان برگزار می شود تا فرهنگ حسینی برای نسل های مختلف تبیین شود.

 

وی افزود: برای بهره مندی بیشتر از ایام ماه صفر و آمادگی برای ورود به اربعین حسینی برنامه های مختلفی را با هدف روشنگری در دستور کار کانون مسجد جامع چالوس است تا در این راستا روشنگری شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس یادآور شد: یادمان اسارت اهل بیت(ع) با عنوان « ناله های فراق» به مدت 10 شب با کلام حجت الاسلام عبدالغفار آل حبیب و حجت الالسلام مفید کیایی نژاد از 26 مرداد ماه به مدت 10 شب در مسجد جامع با نوای سید ضیاالدین موسوی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام کاظمی مازندرانی گفت: برنامه های دهه اول ماه صفر در کانون مسجد جامع چالوس با برنامه ریزی آغاز شده و برگزاری نشست های بصیرت افزایی حماسه حسینی مهمترین اولویت ما در این دهه و ماه صفر است.

 

وی یادآور شد: برپایی جلسات معرفتی و بیان اهداف و ثمرات قیام امام حسین (ع) برای نسل جدید گام مهمی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان است که باید در این مسیر با صلابت بیشتری ادامه مسیر دهیم.

پایان پیام/ 175