برگزاری اولین محفل ماهانه انس با قرآن به میزبانی کانون منهاج مسجد ابوالفضل(ع) نکا
برگزاری اولین محفل ماهانه انس با قرآن به میزبانی کانون منهاج مسجد ابوالفضل(ع) نکا

برگزاری اولین محفل ماهانه انس با قرآن به میزبانی کانون منهاج مسجد ابوالفضل(ع) نکا

اولین محفل ماهانه انس با قرآن به میزبانی کانون فرهنگی هنری منهاج ، بسیج و هیات امنا مسجد ابوالفضل(ع) شهرستان نکابه مناسبت روز جهانی مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 1285222 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام سلیمانی - نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن مازندران، شامگاه دوشنبه ( 30 مردادماه) در محفل انس با قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا اظهار کرد: تقوا برای همه زندگی انسان مهم است و سفارش انبیای الهی این است که تقوای الهی را مورد توجه قرار دهیم.

 

 

وی افزود: اقامه دین، تقوای الهی و وصیت مال از وصیت خداوند است و همچنین خداوند به احترام به والدین تاکید دارد و اینکه پدر و مادر را دریابید چه در زمان حیات و چه در زمان ممات، باید بدانیم که نفرین و دعای پدر و مادر در دنیا و آخرت شامل حال ماست و اگر کار خطایی کنیم پدر و مادر در عالم برزخ هم آه می کشند.

 

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن مازندران یادآور شد: پدر و مادر خداوند را در دو صفات همراهی می کنند که خداوند آفریننده انسان است و پدر و مادر هم آفریننده فرزندان هستند و خداوند رب العالمین است و پدر و مادر هم رب فرزندان هستند و همچنان که خد اوند بعد از آفرینش انسان را رها نکرد، پدر و مادر هم نباید فرزندان را رها کنند.

 

 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: در ایام فراغت تابستان قرار داریم و والدین فرزندان را به سمت مساجد و کلاس های دینی و فرهنگی سوق دهند، دانستن زبان انگلیسی و خارجی و فراگیری علم خوب است، اما توجه به زبان قرآن و زبان بهشتیان و قرآن آموزی بسیار مهم است.

 

 

وی یادآور شد: امروز در عصری قرار داریم و در مملکتی زندگی می کنیم که بسیار حافظان و قاریان قرآن داریم که استعداد و نبوغی است که مایه افتخار است و باید به سمت سوی زندگی قرآنی و دوستی با قرآن و عمل به قرآن حرکت کنیم.

 

 

اولین محفل ماهانه انس با قرآن به میزبانی کانون فرهنگی هنری منهاج ، بسیج و هیات امنا مسجد ابوالفضل(ع) شهرستان نکا با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی، محمد لایینی، سیدپارسا انگشتان، به مناسبت روز جهانی مسجد برگزار شد.

پایان پیام/ 175