لزوم تولید محتوای فرهنگی مسجدی برای مقابله با توطئه اسلام هراسی دشمن
لزوم تولید محتوای فرهنگی مسجدی برای مقابله با توطئه اسلام هراسی دشمن

لزوم تولید محتوای فرهنگی مسجدی برای مقابله با توطئه اسلام هراسی دشمن

باقری گفت: کانون های مساجد باید خنثی کننده توطئه اسلام هراسی دشمن باشند و با تولید محتوای مناسب در همه ایام و به خصوص در اربعین حسینی در این بخش تلاش کنند.
شناسه خبر : 1285251 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۷

محمدعلی باقری- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و با توجه به اینکه در طول تاریخ دو دسته حق و باطل، روشن دلان مومن و کوردلان مستکبر روبروی هم بودند.

 

وی افزود: امروز هم این دو گروه روشن دلان مومن و کوردلان مستکبر در مقابل هم قرار دارند و مومتان یاری رسان دین خدا و دشمنان مقابله با دین خدا دارند و ما باید یاری گر دین خدا باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: اربعین زمان مناسبی برای یاری رساندن دین اسلام است و باید در این ایام برای دفاع از دین خدا بسیج و به خط شویم.

 

باقری گفت: کانون مساجد خنثی کننده اسلام هراسی دشمن باشند و با تولید محتوای مناسب در همه ایام و به خصوص در اربعین حسینی و این ایام در این بخش تلاش کنند.

 

وی افزود: آنچه امروز این همه عشاق را به سمت کربلا برای پیاده روی اربعین سوق می دهد، زیارت قبر امام حسین(ع) و یباری رساندن دین خداست و باید در این راه همه با هم همراه و همگام باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: همایش باشکوه اربیعن اوج دلدادگی و محبت به امام حسین(ع) و آل الله است که در اربعین به اوج می رسد و کانون مساجد می تواند در این ایام با همه توان در این بخش وارد شده و ضمن حضور در مراسم اربعین، برای بازنشر فرهنگ حسینی وعاشورایی تلاش و همت کند.

پایان پیام/ 175