نمآهنگ «قاصدک‌های نوحه‌خوان» به یاد شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تولید شد
نمآهنگ «قاصدک‌هاي نوحه‌خوان» به ياد شهداي حادثه تروريستي در حرم شاهچراغ توليد شد
به همت کانون "نسیم رحمت" بجنورد؛

نمآهنگ «قاصدک‌های نوحه‌خوان» به یاد شهدای حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ تولید شد

مدير کانون فرهنگي هنري نسيم رحمت بجنورد از توليد نماهنگ «قاصدک‌هاي نوحه‌خوان» در پي حادثه تروريستي در حرم حضرت احمد بن موسي عليه السلام خبر داد.
شناسه خبر : 50659 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۲

«سید امیررضا سیدی زاده»، مدیر کانون فرهنگی هنری "نسیم رحمت" بجنورد  به روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی  با اعلام این خبر گفت:  نماهنگ «قاصدک‌های نوحه‌خوان» به همت هنرمندان مسجد حضرت امام حسن عسکری علیه السلام و فعالان این کانون  تهیه و تولید شده است.

 

وی با بیان اینکه این نماهنک با هدف نکوداشت  یاد و خاطره زائران شهید آستان مقدس حضــرت احمد بن موسی علیه السلام  شاهچراغ تولید شد، افزود: «سیدباقر سیدی‌زاده»  از شاعران جوان استان و فعالان هنرمند کانون نسیم رحمت شاعر اشعار خوانده شده است.

سیدی زاده،  همچنین اعلام کرد: «ناصر اکرمی» آهنگساز و خواننده و «محسن عصمتی» کارگردان و تدوینگر این نماهنگ است.

 

وی همچنین به دیگر به فعالیت های این کانون در ایام دهه دوم و سوم محرم نیز اشاره کرد و همت جمعی برای برگزاری روضه های خانگی و اتصال عموم مردم به فعالیت های مسجد را  اعلام کرد و افزود:  این برنامه تحت عنوان  "کوچه های کربلا" تدارک دیده و به همت جوانان و نوجوانان  مسجد امام حسن عسکری علیه السلام اجرا شد .

 

سیدی زاده برگزاری کارگاه آموزشی تربیت فرزند با همکاری پایگاه بسیج خواهران بعثت  فعال در مسجد را نیز اعلام کرد و گفت: در کنار کلاس های اوقات فراغت کانون، این کارگاه نیز برنامه ریزی و اجرا شد.

 

پایان/