لزوم تبیین سیره عملی امام سجاد(ع) در نشر اهداف قیام عاشورا
لزوم تبیین سیره عملی امام سجاد(ع) در نشر اهداف قیام عاشورا

لزوم تبیین سیره عملی امام سجاد(ع) در نشر اهداف قیام عاشورا

باقری از برگزاری مراسم عزاداری کانون زینبیه در شهادت امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: آشنایی با خطبه های امام سجاد(ع) و روشنگری های این امام بعد از کربلا مساله مهمی است که جوان امروز نیازمند این روشنگری است.
شناسه خبر : 1283809 تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۳:۴۲

محمدعلی باقری- مدیر مسئول کانون زینبیه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام زین العابدین (ع) اعضای کانون زینبیه نکا و بسیج مسجد و هیات امنای مسجد با برگزاری آیینی و سینه زنی و عزاداری این ایام را گرامی داشتند.

 

وی افزود: زندگی سراسر درس و عبرت اهل بیت(ع) درس بزرگی برای ما و آیینه حرکت ما برای سعادت و نیکبختی است و تلاش داریم تا در این دوره که دشمن از همه توان خود برای ضربه زدن به اسلام و اهل بیت استفاده کرد؛ ما هم با روشنگری ها نسل جدید را با زندگی اهل بیتی آشنا کنیم.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون هایی از دل مسجد برای مسجدی ها و بچه انقلابی هستند و باید فعالیت کانون های مساجد بر مبنای عمل به آموزه های اهل بیت(ع) و اجرای سبک زندگی اسلامی باشد.

 

باقری از برگزاری مراسم عزاداری کانون زینبیه در شهادت امام سجاد(ع) خبر داد و گفت: آشنایی با خطبه های امام سجاد(ع) و روشنگری های این امام بعد از کربلا مساله مهمی است که جوان امروز نیازمند این روشنگری است و کانون فرهنگی هنری مسجد وظیفه هدایت جوانان را به این سمت و سو دارد.

پایان پیام/ 175