مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار می شود
مسابقه کتابخواني «کتاب ماه» با مشارکت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور برگزار مي شود

مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار می شود

مسابقه کتابخواني کتاب ماه از کتاب‌ «ماه به روايت آه» نوشته‌ي ابوالفضل زرويي نصرآباد با همکاري و مشارکت باغ کتاب تهران، معاونت پرورشي و فرهنگي اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و اپليکيشن کتابخوان کتابراه، برگزار مي‌گردد.
شناسه خبر : 50531 تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، مسابقه کتابخوانی کتاب ماه از کتاب‌ «ماه به روایت آه» نوشته‌ی‌ ابوالفضل زرویی نصرآباد با همکاری و مشارکت باغ کتاب تهران، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و اپلیکیشن کتابخوان کتابراه، برگزار می‌گردد.

 

علاقمندان برای تهیه نسخه الکترونیکی و صوتی کتاب و همچنین سوالات مسابقه می توانند به  سامانه باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها به آدرس bk100.farhangsara.ir مراجعه نموده و پاسخ‌ سوالات مسابقه را ارسال نمایند. همچنین نوجوانان و دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی متوسطه دوره اول و دوم می‌توانند با ارسال عدد 100 به سامانه پیامکی 20001837 با دریافت لینک ثبت نام باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها و عضویت در سایت باشگاه، نسبت به شرکت در مسابقه به‌صورت برخط اقدام نمایند.

 

به 10 نفر از برگزیدگان مسابقه به قید قرعه، هدایای نفیسی تقدیم خواهد شد.