کانون های مساجد شهرستان ممسنی در نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» شرکت کردند
کانون های مساجد شهرستان ممسنی در نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» شرکت کردند

کانون های مساجد شهرستان ممسنی در نشست توجیهی و آموزشی طرح ملی «فهما» شرکت کردند

نشست توجیهی طرح ملی «فهما» با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد ممسنی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 871091 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «علی محمدپور»، در این نشست که امروز (یکشنبه 1 دی) با هماهنگی کانون فرهنگی و هنری «میثاق» مسجد امام علی (ع) شهر «خومه زار» ممسنی به عنوان رابط طرح ملی «فهما» در شهرستان برگزار شده بود، گفت: این طرح با همکاری همه کانون های مساجد استان در حال برگزاری است و در قالب نشست های شهرستانی آموزش های لازم ارائه می شود.

 

رابط استانی شهرستان ممسنی در طرح «فهما» ضمن تاکید بر همدلی و همکاری همه اصحاب و مدیران کانون های مساجد، اظهارداشت: امیدواریم با همکاری شما که افسران جنگ نرم هستید بتوانیم جایگاه خوبی را برای استان فارس رقم بزنیم.

 

در ادامه نشست که با حضور «سعید محمودی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ممسنی برگزار شده بود، چگونگی ثبت فعالیت های فرهنگی و هنری در سامانه «بچه های مسجد» توسط «محسن بیات»، کارشناس پشتیبانی و توسعه منابع ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس تشریح و «آرمان زندی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری «میثاق» مسجد امام علی (ع) شهر «خومه زار» ممسنی به عنوان رابط طرح ملی «فهما» در شهرستان معرفی شد.

 


خاطرنشان می شود، نشست های آموزشی و توجیهی در راستای اجرای طرح ملی «فهما» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در همه شهرستان های فارس با حضور رابطان استانی و مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/ 130