جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ استعدادیابی می‌شوند
جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ استعداديابي مي‌شوند
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان جنوبی:

جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ استعدادیابی می‌شوند

حجت‌الاسلام محقي با اشاره به تعامل بين مساجد و دولت، گفت: جوانان و نوجوانان اعم از دختر و پسر در حوزه فرهنگ استعداديابي مي‌شوند.
شناسه خبر : 50493 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۲۳

حجت‌الاسلام علی محقی سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در دیدار فرماندار درمیان با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در  تعامل بین مساجد و دولت اشاره کرد و گفت: با استعدادیابی جوانان و نوجوانان در حوزه فرهنگ می‌توان شاهد تربیت نیروی خلاق و فعال در این حوزه بود.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنویب تأکید کرد: این ستاد گسترده‌ترین، مردمی‌ترین و عظیم‌ترین نهاد فرهنگی کشور و تنها رقیب نیروی مقاومت بسیج است.

حجت الاسلام محقی با اشاره به گستردگی شبکه، خواستار تجلیل فرماندار در دهگردشی ها از مدیران کانون‌ها شد و گفت: در سنوات گذشته کانون‌های مساجد مورد بی‌مهری قرار گرفتند و با وجود گستردگی و تعاملی پیش رو می‌توان از ظرفیت مدیران کانون بهره برد.

وی به اقدامات اجرایی کلان برنامه‌های فرهنگی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: امسال نیز برنامه‌های متنوع فرهنگی در دستور کار ستاد قرار دارد.

محقی از امضای تفاهم‌نامه با نمایندگی اهل سنت خبر داد و یادآور شد: ۹ محفل قرآنی در حوزه کانون مساجد در روستاهای شهرستان درمیان با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود.